جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 ارديبهشت 1393     
21 پروژه امسال در شمال تهران به بهره‌برداری می‌رسند

به گزارش شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت: در سال گذشته 21 پروژه در منطقه تصویب و به مرحله اجرا رسید و طبق اقدامات انجام شده امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

سعید کارگران،  معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یک  گفت: هدف از اجرای این پروژه‌ها افزایش سرانه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در همه محلات شمال تهران است.

وی بیان کرد: 26 محله منطقه باید به طور یکسان به مراکز فرهنگی دسترسی داشته باشند و سراهای محله و مجموعه‌های ورزشی و تفریحی در همه محلات راه‌اندازی شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک تصریح کرد: تامین سراهای محلات برای هر محل از مهمترین اقدامات فرهنگی اجتماعی است که امسال سرای محلات امامزاده قاسم (ع)،‌ اراج، باغ فردوس، تجریش، جماران، حصار بوعلی، حکمت، دربند، دراشیب، شهرک دانشگاه و گلها،‌ فرمانیه، قیطریه، نیاوران و ولنجک در پروژه‌های خاتمه یافته قرار دارند.

کارگران اظهار داشت: ساماندهی و بهسازی اماکن متبرکه از دیگر طرح‌های اجرا شده در منطقه است که در همین راستا بازسازی مرقد مطهر امامزاده اسماعیل (ع) چیذر، تملک و احداث مسجد امام علی (ع) احداث مناره‌های مساجد و موارد دیگر اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک با همکاری ادارات زیرمجموعه خود در راستای ارائه خدمات مشاوره فردی، چکاپ پزشکی، همایش و کارگاههای آموزشی در خصوص مسائل مرتبط با سلامت شهروندان، اجرای تئاتر سلامت، ساماندهی معتادین و کارگردان فصلی، حمایت از بانوان سرپرست خانواده و موارد دیگر اقدامات قابل توجهی انجام داده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: