جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 20 فروردين 1394     
40درصد شهروندان قوانین رانندگی را رعایت می‌کنند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه6 گفت: دوربین‌های نظارتی در سطح منطقه افزایش یافت.

عظیم بابایی شهردار منطقه6 با اشاره به افزایش دوربین‌های نظارتی در این منطقه اظهار کرد: در طرح خط سفید و آسمان آبی زمین پاک تلاش منطقه در این است تا زیر ساخت‌های لازم برای پیاده کردن طرح با کمترین هزینه ایجاد شود در نتیجه بیشترین دوربین در این منطقه نصب شد تا تخلفات تحت نظارت قرار گیرد.

وی گفت: قبل از اجرای پروژه خط سفید 13 دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در منطقه موجود بود که با اجرای فاز اول پروژه 2 دوربین و در فاز دوم نیز 11 دوربین افزوده شد که در حال حاضر جمعا 26 دوربین ثبت تخلف در سطح منطقه وجود دارد که این دوربین‌ها در موقعیت خیابان‌های حجاب-فاطمی، انقلاب- فلسطین، مطهری- میرزای شیرازی، ایتالیا-وصال و ... نصب شده است.

شهردار منطقه6 در ادامه افزود: اکثر خیابان‌های منطقه خط کشی شده و با وجود اینکه طرح در حالت آزمایشی است و هنوز جریمه متخلفان شروع نشده است، نزدیک به 40درصد از شهروندان قوانین را رعایت می‌کنند.

بابایی در خصوص نصب دوربین‌های جدید نظارت تصویری نیز گفت: قبل از اجرای پروژه خط سفید دوربین‌های نظارت تصویری در منطقه 74 مورد بود که در فاز اول اجرای این طرح 4 مورد دوربین و فاز دوم این پروژه نیز 10 دوربین در سطح منطقه نصب شد که امروز 88 عدد دوربین کنترل وجود دارد.

وی در خصوص افزایش سیستم‌های هوشمند چراغ‌های راهنمایی و رانندگی گفت: سیستم‌های هوشمند مرکزی چراغ‌ها قبل از اجرای پروژه خط سفید 58 مورد بود که هم اکنون به 62 عدد رسیده است.

بابایی تصریح کرد: همچنین دوربین ثبت تخلف تغییر خط یک عدد و ثبت تخلف عبور از خط ویژه تعداد دو مورد در سطح منطقه نصب شده است.

شهردار منطقه در پایان از ایجاد سامانه‌های جدید اتوبوسرانی در سطح منطقه خبر داد و تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مسافرات‌های درون شهری در این منطقه، با ایجاد 4 خط جدید در سامانه اتوبوسرانی، حمل و نقل عمومی منطقه در جهت بهبود وضعیت ترافیک ایجاد می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: