جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 20 فروردين 1394     
واکنش عبدی به پیروزی پرسپولیس

تسنیم: حسین عبدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان گفت: این پیروزی موفقیت بزرگی بود و لازم می‌دانم به خاطر آن از همه مردم عزیز و مسئولانی که زحمت کشیدند تا شرایط خوبی برای تیم قبل از این بازی حساس فراهم شود تشکر کنم.

وی افزود: جا دارد تشکری هم از حسین هدایتی داشته باشم که شرایطی فراهم کرد تا هواداران ما بتوانند بدون پرداخت هزینه به ورزشگاه آزادی بیایند. از همه هواداران باید تشکر کنم که امروز نشان دادند که یک حامی واقعی برای پرسپولیس هستند. آنها کمک زیادی کردند که این پیروزی بزرگ به دست بیاید.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر خوشحال‌ترین فرد دنیا من هستم به خاطر اینکه در این چند روز فشار زیادی روی من بود و اتفاقاتی افتاد که لازم ندانستم قبل از بازی به آن اشاره کنم. این اتفاقات باعث شد تمرکزم برای این بازی به هم بخورد و با تمام مشکلاتی که داشتیم توانستیم تا حد زیادی تمرکز خود را برای این دیدار حفظ کرده و با حفظ آمادگی روحی و بدنی تیم به مصاف حریف قدرمان برویم.

عبدی با تاکید بر اینکه النصر بسیار قدر و پرمهره بود گفت: این پیروزی به سختی به دست آمد و آن را تا حد زیادی مدیون مردم خوبمان هستیم. پرسپولیس واقعا متعلق به این مردم و این مملکت است. آنها خیلی صادقانه و خالصانه تیم خود را حمایت کردند و یک روز باشکوه را در ورزشگاه آزادی رقم زدند. فقط امیدوارم این حمایت و این اتفاق بار آخر نباشد و همچنان این روزهای خوش و به یادماندنی را در فوتبال کشورمان داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پذیرفته دستیار برانکو ایوانکوویچ شود گفت: همانطور که گفتم یکسری مسائل قبل از بازی وجود داشت که باعث شد تمرکز من تا حدی برهم بخورد اما سعی کردم این مسائل را مطرح نکرده روی کار خود تمرکز کنم. یادم رفت تشکری هم از حمید درخشان و مسعود مومنی که قبل از بازی از جمع ما جدا شدند، داشته باشم. این عزیزان زحمات زیادی در این خصوص کشیدند و این بردی که به دست آمد نتیجه تلاش همه مجموعه تیم بود.

مربی پرسپولیس افزود: اگر من، بازیکن و مدیریت باشگاه همگی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم و مسئولیت‌پذیر باشیم چنین موفقیت‌هایی همیشه به دست می‌آید. ما در رختکن در خصوص وفاداری به تیم و گذشت در زمین با بازیکنان صحبت کردیم.

عبدی عنوان کرد: خوشحالم که پرسپولیس امروز با هدایت من و حرف‌شنوی که بازیکنان داشتند تا دقیقه 97 بازی خوبی انجام داد و به برتری رسید.

وی در مورد اینکه پرسپولیس مشکل تمام کننده دارد گفت: عذرخواهی می‌کنم اما تیم مقابل ما النصر عربستان بود که چند بازیکن این تیم دستمزد چند میلیون یورویی می‌گیرند و پشتوانه مالی وحشتناکی دارند. یکی دو بازیکن این تیم هزینه کل باشگاه پرسپولیس است. ما کار بزرگی مقابل آنها انجام دادیم و این حق ما بود که به برتری برسیم. به لحاظ فنی استعداد داریم و تنها باید فضای ورزشی‌مان را فراهم کنیم. چه کسی می‌تواند اینگونه فوتبال بازی کند و حقش را در زمین بگیرد. اگر هم تنها یک موقعیت داشتیم به گل تبدیل کردیم برای ما خوب است. آنها نیز موقعیت داشتند ولی ما بهتر بازی کردیم.

 عبدی در مورد شادی گل مهدی طارمی گفت: طارمی قصد توهین را نداشته و دنبال تلافی بود. آنها در بازی رفت با شمشیر نموداری ترسیم کردند که با حرکت امروز طارمی محو شد. طارمی فقط قصد تلافی داشت و فکر نمی‌کنم به ملت عربستان و تیم حریف بی‌احترامی کرده باشد.

وی همچنین با تبریک روز مادر گفت: رمز« یا زهرا» همیشه همراه ما است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: