جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 فروردين 1394     
طبیعت گردی با طعم خطر/تصاویر

روابط عمومی شبکه مستند: وحید سلیمانی تهیه کننده  این مستند گفت : « همه جای ایران سرای من است » مستندی مهیج است که در آن طبیعت گردی همراه با ورزش های مهیج تجربه می شود. ورزش هایی مانند پرواز با پاراگلایدر ، موتورسواری کوهستان و ماشین های تخصصی بیرون از جاده که در روند تولید مستند از آنها استفاده شده است.

این تهیه کننده مستند دو هدف تولید این مجموعه را این چنین برشمرد : در این مستند سعی کردیم با گروه حرفه ای خود که این ورزش های سخت را آموزش دیده اند به دو هدف برسیم. یکی صعود به بلندترین قله استان گیلان و از آن مهمتر ثبت تصویری گل سوسن چلچراغ. در واقع با توجه به این موضوع که این گل فقط در دو نقطه از جهان یعنی کشور آذربایجان و شهر داماش گیلان می روید و در نقاط دیگر قابل کشت نیست و این که در سال تنها ده روز یعنی حدود 15 تا 25 خرداد ماه شکوفا می شود ، سعی کردیم تا این لحظات طلایی را به تصویر بکشیم.

سلیمانی همچنین از تولید مستند « البرز زیست » خبر داد و افزود : این مستند قرار است از شرق تا غرب رشته کوه البرز را به تصویر بکشد و برای اولین بار نگاهی جامع به زیبایی های طبیعی این خطه خواهد داشت.

وی از علیرضا حائری به عنوان کارگردان ، فرشید رشید گوینده و حمید افضل عصر به عنوان تدوین گر « همه جای ایران سرای من است » نام برد و اضافه کرد : کار تصویر برداری این مجموعه نیز بر عهده فاطمه پرسیان و مازیار بائوچ است.

« همه جای ایران سرای من است » جمعه این هفته ، 21 فروردین ماه ، ساعت 22 و به مدت 45 دقیقه از شبکه مستند پخش می شود.










درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: