جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 فروردين 1394     
کلیدهای انیشتین برای نابغه پروری

العالم: آلبرت انشتین دانشمند برجسته فیزیک جهان 5 توصیه برای تبدیل شدن به فردی موفق و نابغه ارائه کرده و از مداومت ، کنجکاوی ، کاردانی و کارشناسی ، یادگیری اصول و شیرفهم کردن به عنوان کلید های کسب موفقیت و تبدیل فرد به نابغه یاد کرده است.

1 – مداومت : نَه تنها افراد باهوش برای کسب موفقیت در امور مختلف زندگی باید به اصل مداومت پایبند باشند بلکه افراد عادی نیز با رعایت این اصل می توانند به افرادی موفق و نابغه تبدیل شوند.

2 – کنجکاوی : کنجکاوی یکی از نصیحت های مهم انشتین برای دستیابی فرد به موفقیت است و این دانشمند یک بار گفت که هیچ استعداد خاصی  بجز حس کنجکاوی دائم ندارد و با کنجکاوی توانست اطلاعات زیادی به دست بیاورد.

3 – کاردانی و کارشناسی : کاردانی و کارشناسی نتیجه طبیعی دانش و آگاهی است. انشتین می گوید " یادگرفتن مطالب جدید و دستیابی به ناشناخته ها تو را در آینده نزدیک به کاردان و کارشناس رشته خودت تبدیل می کند"

4 – یادگیری اصول پیش از هر چیز : انیشتن توصیه می کند که اگر خواهان موفقیت در هر کاری هستی ، باید ابتدا اصول آن کار را یاد بگیری.

5 – شیرفهم کردن : انشتین می گوید که اگر بتوانی طرح و اندیشه خود را به کودکی 5 ساله بفهمانی ، فرد موفقی هستی در غیر اینصورت خودت نیز طرح و اندیشه ات را نفهمیده ای.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: