جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 فروردين 1394     
340 هزار شهروند منطقه 20 با اهداف تفکیک پسماند آشنا شدند

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،قائم مقام شهردار منطقه 20 گفت: با اجرای طرح جامع تفکیک پسماند ازمبدا در سال گذشته 70 هزار شهروند تحت آموزش قرار گرفتند و این در حالی است که طی سال های اخیر 340 هزار شهروند با این طرح زیست محیطی آشنا شده اند.

اصغر عطائی با بیان این مطلب افزود: مراجعه حضوری به درب منازل شهروندان و دریافت پسماندهای خشک از آنها، موثرترین روش برای تفکیک پسماندهای خانگی است که بر این اساس طرح جامع مدیریت پسماند، از سال گذشته در این منطقه جنوبی آغاز شده است.

عطائی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته، 70 هزار شهروند منطقه 20 تحت آموزش چهره به چهره قرار گرفته اند و با اهداف طرح جامع تفکیک پسماند از مبدا آشنا شده اند، گفت: علاوه بر آموزش، تمامی خانوارها کارت زمان بندی و کد اشتراک دریافت کرده اند تا در زمان مشخص پسماند های خشک را به ماشین های ملودی تحویل دهند.

وی همکاری شهروندان با اجرای این طرح زیست محیطی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: پیش از شروع طرح جامع، روندآموزش های چهره به چهره انجام می شده که با احتساب آموزش های سال های اخیر حدود 340 هزار شهروند این منطقه جنوبی تاکنون تحت آموزش های کارشناسی قرار گرفته اند.

قائم مقام شهردار منطقه 20 مشارکت دانش آموزان و استفاده از ظرفیت مدارس در اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: علاوه بر ماشین های ملودی، غرفه های جمع آوری پسماند خشک نیز در محل های پرتردد فعال هستند که افزایش این غرفه ها برای سهولت دسترسی شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: