جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 فروردين 1394     
جواهری در قالب کلید خودرو!/تصاویر

خبرخودرو: ابرخودروها به طور باورنکردنی گران قیمت هستند. از این رو، افرادی که آنها را خریداری می کنند به طور معمول از حساب بانکی پر و پیمان یا پول نقد فراوان برخوردار هستند. اما قیمت بالای خود ابر خودروها برای برخی مالکان کافی نیست و بر همین اساس بازار سفارشی‌سازی های مختلف برای هرچه گران قیمت‌تر و خاص‌تر ساختن آنها نیز از رونق خوبی برخوردار است.

شرکت سوئدی کانیگ‌زگ به واسطه خودروهای سوپراسپرت و گران قیمت خود شناخته شده است اما اخیرا کلیدی را معرفی کرده است که قیمت آن می تواند حتی از قیمت یک خانه نیز بیشتر باشد. این کلید منحصر به فرد از پلاتین، عقیق و الماس شکل گرفته و در نتیجه بیشتر شبیه به یک جواهر است تا این که به عنوان کلید خودرو مورد استفاده قرار بگیرد.


 
در ساخت کلید لوکس کانیگ‌زگ از 40 قیراط الماس استفاده شده است. اگرچه قیمت رسمی برای این کلید ارائه نشده اما برآوردهای صورت گرفته رقمی در حدود 250 هزار دلار را نشان می دهند که آن را احتمالا به گران‌ترین کلید خودرو موجود مبدل می کند.

در حال حاضر، تنها یک نمونه از این کلید تولید شده اما در صورت وجود تقاضای کافی به طور قطع کانیگ‌زگ تعداد بیشتری از آن را ارائه خواهد کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: