جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 فروردين 1394     
شهردار واشنگتن در تلاش برای حل بحران بی خانمان ها است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار واشنگتن Muriel E. Bowser طرح افزایش مالیات فروش در این شهر را مطرح کرده و اظهار داشته است که منطقه District علیرغم رشد درآمد به پول بیش تری برای پایان دادن به بحران بی خانمان ها نیاز دارد.

به گفته وی کسانی که به Bowser رای داده اند این وعده شهردار را پسندیده بودند.

Bowser این افزایش مالیات را برای پرداخت پیش قسط به منظور تبدیل رویکرد این شهر در برابر بی خانمان ها ضروری می داند. این اقدام شامل تاسیس صدها واحد دائمی جدید برای افرادی است که واقعا در شرایط بحرانی هستند. وی هم چنین پیشنهاد وامی 40 میلیون دلاری طی دو سال آینده را داده است که به کمک آن می توان شبکه ای از پناهگاه های محلی جدید را به جای انبارهای مشکل دار شهر برای خانواده های بی خانمان ساخت.

Bowser گفت: "در حالی که من در پی راهی برای عدم افزایش مالیات ها بودم، شهروندان در تمام مناطق این شهر از من تقاضای رفع مشکل بی خانمان ها را داشتند. ما باید D.C جنرال را تعطیل کرده و به بی خانمانی پایان دهیم. درآمد مازاد به پیشرفت این اقدام کمک خواهد کرد."

اما حامیان فقرا هشدار دادند که 22 میلیون دلار درآمد سالانه از افزایش مالیات های فروش صرفا کسری از هزینه حل مشکل بی خانمان ها در District را پوشش خواهد داد. این طرح Bowser انتقادهای شدیدی را نیز از طرف اعضای شورای شهر داشته است که سال گذشته همین افزایش را به بهانه صدمه به فقرا رد کرده بودند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: