جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 فروردين 1394     
بزرگراه شهید نجفی رستگار امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،امسال با تکمیل بزرگراه دولت آباد، علاوه بر ایجاد ارتباطی مستقیم بین بزرگراه امام رضا(ع) و بزرگراه آزادگان، از ترافیک میدان بسیج کاسته شده و شرایط اتصال بزرگراه شهید شوشتری به محور کمربندی جنوب تهران فراهم می شود .

بزرگراه دولت آباد بزرگراهی در جنوب شرق پایتخت است که از بزرگراه آزادگان در محدوده غرب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) آغاز شده و پس از عبور از شمال شهرک دولت آباد و جنوب شهرک مشیریه و کاروان، در محدوده سه راه کارخانه سیمان به بزرگراه امام رضا(ع) می رسد. به طور حتم تکمیل این پروژه کمک شایانی به ترافیک محدوده می کند و از بار ترافیک شریان های اصلی می کاهد.

قاسم مالدار، مجری پروژه های بزرگراهی شهر تهران در این باره گفت: بزرگراه شهید نجفی رستگار ( دولت آباد) به همراه 4 پل تقاطع کانال سرخه حصار و همچنین پل های تقاطع این بزرگراه با بزرگراه های امام علی (ع) ، آزادگان، خط مترو و مجموعه پل های تقاطع بلوار امام رضا(ع) امسال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، کل محور بزرگراه شهید نجفی رستگار (دولت آباد ) به طول تقریبی 6 کیلومتر به همراه تقاطع های آن ، در صورت رفع کامل معارضان تا پایان سال آماده بهره برداری می شود، افزود: با توجه به سیاست های مدیریت شهری، هر بخش از پروژه که آماده افتتاح شده و قابلیت زیر بار ترافیک رفتن داشته باشد، در موعد خود به بهره برداری خواهد رسید.

مالدار مهمترین معضل اجرای پروژه بزرگراهی دولت آباد را معارضان ملکی و تاسیساتی دانست و اظهارکرد: هنوز این معارضان به طور کامل رفع نشده اند و به همین دلیل پروژه با کمی تاخیر مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین معارضان ملکی در منطقه مشیریه به سمت تقاطع بلوار امام رضا واقع هستند، تصریح کرد: این بزرگراه با بزرگراه های آزادگان ، امام علی (ع) و امام رضا (ع)تقاطع دارد.

با تکمیل این پروژه ضمن برقراری ارتباط مستقیم بزرگراه امام رضا(ع) با بزرگراه آزادگان، از ترافیک روز افزون میدان بسیج کاسته شده و شرایط برقراری ارتباط بزرگراه شهید شوشتری ( محور کمکی بزرگراه بسیج ) با محور کمربندی جنوب پایتخت فراهم می شود




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: