جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 فروردين 1394     
آغاز بهره‌برداری از سيستم کنترل هوشمند محدوده زوج و فرد در پایتخت از 22 فروردین

به گزارش شهرداری نیوز: مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران از فعال شدن دوربین‌های محدوده زوج و فرد در تاریخ 22 فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز مديرعامل شرکت کنترل ترافيک تهران گفت: ورودي و خروجي‌هاي محدوده مرزی زوج و فرد به تعداد 110 معبر و داخل محدوده 70 معبر است که کار نصب سیستم‌های محدوده مرزی  به اتمام رسیده است و از 22 فروردین‌ماه 1394 تخلفات ورود به محدوده زوج و فرد توسط سیستم‌های مذکور ثبت و متخلفین جریمه خواهند شد.

مهندس وزیری تاکيد کرد تصاویر خودروهای متخلف در مرکز کنترل ترافیک تهران به صورت آنلاین قابل رویت می‌باشد و این تصاویر پس از بررسی در مرکز صدور جرایم تدقیق و در سوابق تخلفات مالک خودرو درج خواهد شد و توسط پیامک یا ارسال برگ جریمه به درب منزل مالک پلاک، به وی ابلاغ خواهد شد .

وی افزود: با توجه به سرعت گسترش سیستم‌های حمل و نقل هوشمند(ITS)  در دنیا به عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌های ترافیکی جهت مدیریت و کنترل ترافیک و کاهش تخلفات، ثبت سریع و دقیق اطلاعات، پرهیز از خطای انسانی، صرفه‌جویی اقتصادی و پس از اجرای موفق کنترل هوشمند محدوده طرح ترافیک شهر تهران در سال‌های گذشته، مدیریت شهری تهران، با هدف کاهش آلودگی هوا و ایجاد آسمان آبی و زمین پاک تصمیم به مکانیزه نمودن این محدوده گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: