جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 فروردين 1394     
توزیع کلیه کارت های هوشمند طرح ترافیک تا پایان فروردین ماه

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز ، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به هوشمند سازی کارت تردد در محدوده طرح ترافیک گفت: شهروندانی که برای دریافت کارت طرح ترافیک واجد شرایط شناخته شده و مدارک ثبت نامی خود را ارائه کرده اند کارت های هوشمند تردد در محدوده طرح ترافیک دریافت می کنند.

مصطفی قنبرنژاد در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: با توجه به این که در سال جدید برچسب های آرم طرح ترافیک حذف شده است اشخاصی که مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیکی شهر تحویل داده و تایید شده اند ، حتی با وجود عدم دریافت آی دی کارت قادر به تردد در محدوده طرح ترافیک خواهند بود .

وی افزود: در حال حاضر توزیع آی دی کارت ها از طریق اداره پست آغاز شده است و تا پایان فروردین ماه به دست تمام متقاضیان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین به دلیل آن که توزیع کارت‌های ورود به محدوده طرح ترافیک هنوز کامل نشده و عده‌ای از رانندگان موفق به دریافت مجوز عبور نگشته اند ، آرم های طرح ترافیک سال 93 تا پایان فروردین ماه سال 94 اعتبار خواهد داشت.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:  سامانه جدید این امکان را به شهروندان خواهد داد که تعداد روزهایی را که در محدوده طرح ترافیک تردد ندارند را مشخص کنند.

قنبرنژاد با اشاره به کاربرد کارت ترافیک در بخش های مختلف حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: کارت های طرح ترافیک را می توان در حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو استفاده کرد و به همین منظور متقاضیان می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک شهر کارت های خود را آنلاین کرده و در شبکه بانکی نیز استفاده کنند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: