جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 فروردين 1394     
فروش آنلاین و تلفنی آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل وترافیک با اشاره به تمدید اعتبار آرم های طرح ترافیک سال 93 تا پایان فروردین ماه گفت: تاکنون بیش از 70 درصد آی دی کارت های طرح ترافیک از طریق پست به شهروندان ارسال شده است .

مصطفی قنبرنژاد از توزیع 70 درصدی آرم های اشخاص حقیقی و حقوقی تاکنون خبر داد و گفت : تاکنون بالغ بر 15 هزار آی دی کارت آرم طرح ترافیک سال 94 توزیع و از طریق پست به شهروندان ارسال شده است .

وی تاکید کرد: آی دی کارت های سهمیه بگیران بطور صد در صد آماده بوده و تنها نماینده دستگاه ها می بایست برای تحویل کارت های آرم طرح ترافیک مراجعه کنند .

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک خاطرنشان کرد: آرم های سال 93 بنا به تدبیر راهور تهران بزرگ تا پایان فروردین ماه معتبر بوده و دارندگان آرم های سالانه 93 و 94 مجاز به تردد در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک تا پایان ماه جاری هستند.

قنبرنزاد تاکید کرد: آن دسته از واجدین شرایط که تا پایان اسفندماه مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک تحویل داده اند، به شرط آنکه مدارکشان مورد قبول دفاتر قرار گرفته باشد، اما هنوز آدی کارت هایشان را دریافت نکرده اند، مجاز به تردد در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک هستند و به لحاظ کنترل هوشمند با دوربین های ثبت تخلف با مشکل مواجهه نخواهند شد.

وی در ادامه به وضعیت آرم طرح ترافیک خبرنگاران اشاره کرد و گفت: رسیدگی به درخواست خبرنگاران به مانند سال گذشته تنها از طریق مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران صورت گرفت و اکنون تایید اسامی در سایت در دست اقدام است، در عین حال خبرنگاران در نظر داشته باشند که پس از تایید درخواستشان در سامانه تا پایان فروردین ماه مهلت دارند، مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تحویل دهند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک همچنین از فروش آنلاین و تلفنی طرح ترافیک روزانه و هفتگی خبر داد و گفت: از روز گذشته امکان خرید اینترنتی و تلفنی طرح روزانه و هفتگی فراهم شده و شهروندان علاوه بر مراجعه به سایت شهرداری تهران با شماره گیری *137# می توانند نسبت به خرید آرم روزانه و هفتگی اقدام کنند .

قنبرنژاد یاد آور شد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و ابلاغ این مصوبه جهت اجرا، از روز شنبه مجوزهای روزانه و هفتگی ورود به محدوده طرح ترافیک با رنگ و نرخ‌های جدید عرضه می‌شود.

به گفته وی در سال 94 با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و به منظور توزیع بهتر سفرهای شهری به مرکز شهر، عوارض مجوزهای روزانه بر اساس زمان استفاده مصوب شده است که بدین ترتیب آن دسته از شهروندانی که تمایل به ورود و تردد در محدوده طرح ترافیک در کل ساعات روز دارند، باید 31 هزار و 200 تومان و آن دسته از شهروندانی که قصد ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت 10 صبح را دارند، 23 هزار و 400 تومان برای خرید آرم‌های روزانه بپردازند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: