جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 فروردين 1394     
سیمای شهری منطقه 7 نو می شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه 7 از اجرای اقدامات ویژه همزمان با آغاز فصل بهار و با هدف تغيير و تحول در فضاهاي شهري و همچنين ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين شهروندان خبر داد.

شهرام یاسمی با اعلام این مطلب افزود: نگهداشت و ترميم روشنايي پل هاي عابر پياده و سواره رو، جمع آوري و حذف زوايد فيزيکي و بصري از قبیل مبلمان فرسوده ، تابلوها و پلاکاردهاي غيرمجاز ، سايبان فرسوده و پاکسازي برچسب و تراکتهاي تبليغاتي بخشی از اقدامات این اداره در طرح استقبال از بهار است.

رئیس اداره زیباسازی منطقه 7 با اشاره به مرمت و رفع عيب مبلمان شهري، خاطرنشان کرد: تعمير و تنظيم ساعتها و رنگ آميزي پايه هاي آن، رنگ آميزي جداول، المانها و مبلمان هاي شهري اعم از نرده، پلهاي سواره رو و پياده رو و ايستگاه اتوبوس، ترميم و بازسازي نقاشي هاي ديواري سطح منطقه و پاکسازي و ايجاد پوشش مناسب برروي ديوارهاي بدمنظر از دیگر فعالیت ها در حال انجام در این منطقه است.

وی با تاکید بر پیرایش و پاکسازی چهره شهر و حذف زواید بصری به عنوان یکی از اولویت های اداره زیباسازی منطقه، تصریح کرد: اغلب ما با يادآوري نام بهار، نو شدن را در ذهن تداعي مي‌كنيم و اين نو شدن چه در فرهنگ ملي و چه در فرهنگ آييني و مذهبي ما داراي سابقه عميقي است.

یاسمی یادآور شد: زيباسازي وظيفه هميشگي اداره ما است و همان‌گونه كه ايراني‌ها در آستانه فصل بهار خانه خود را پيرايش و آرايش مي‌كنند ما نيز وظيفه داريم كه شهرمان را براي آمدن بهار آماده و زيبا كنيم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: