جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 فروردين 1394     
احتمال تغییر قیمت شیرینی‌ها!

ایسنا: رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی تهران از احتمال افزایش 15 تا 20درصدی قیمت انواع شیرینی های پرمصرف از ماه اردیبهشت خبر داد.

علی بهرمند اظهار کرد: نرخ‌های جدید شیرینی که با توجه به آنالیز هزینه توسط کارشناسان مربوطه انجام شده،‌ از اردیبشهت ماه اجرایی می شود.

به گفته او در تعیین قیمت بحث افزایش حقوق کارگران، افزایش هزینه‌های جانبی مانند هزینه آب، برق، گاز و حامل های انرژی و دیگر هزینه ها در نظر گرفته شده که بر این اساس افزایش حدود 15 تا 20 درصدی خواهیم داشت.

وی گفت: این افزایش نرخ شامل شیرینی‌های تر، زبان، پاپیون، گل محمدی، برنجی و کیک یزدی می‌شود.

رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی تهران با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم شیرینی در قنادی‌های درجه یک 300 تومان گران‌تر از قنادی‌های درجه دو است، یادآور شد: در حال حاضر هر کیلوگرم شیرینی تر در قنادی‌های درجه یک به قیمت 12 هزار و 500 تومان، شیرینی زبان و پاپیون 10 هزار و 500 تومان و شیرینی گل محمدی 9600 تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه هر کیلوگرم کیک یزدی در قنادی های درجه یک 8000 تومان و شیرینی برنجی 10 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود، گفت: بیشترین حجم خرید شیرینی در ایام نوروز مربوط به شیرینی‌های ریز و شیرینی‌هایی بود که از طراحی نو و تازه برخوردار بودند و به طور کلی شیرینی های خشک تقاضای بیشتری داشتند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: