جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 فروردين 1394     
سبزترین ساختمان تجاری جهان/عکس

مهر: ساختمان Bullitt Center که در سال 2013 رسما راه اندازی شد به واسطه انطباق با بسیاری از الگوهای زیست محیطی به عنوان سبزترین سازه تجاری جهان شناخته شده است و حالا عنوان معتبر Living Building را نیز از آن خود کرده است.

این عنوان به سازه هایی که بالاترین استانداردهای پایداری شهرنشینی مدرن و سبز را از آن خود می کنند اعطا می شود و حالا ساختمان Bullitt Center در شیکاگو آمریکا موفق به کسب چنین عنوانی شده است.


 

برای کسب این عنوان ضروری است تا ساختمان مورد نظر در 7 سرفصل حداکثر امتیازات را کسب کند: موقعیت جغرافیایی، تأمین آب، انرژی، بحث بهداشت و سلامت و شادی، مصالح به کار رفته، موارد قانونی و بازرگانی و نهایتا زیبایی.

این ساختمان به گونه ای طراحی و ساخته شده است که افراد شاغل در آن به طور ناخواسته به استفاده از دوچرخه به جای خودرو و همچنین حمل و نقل عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی ترغیب می شوند.

اختصاص مکانی امن و مناسب برای پارک دوچرخه ( به جای پارک هر خودرو، 29 دوچرخه را می توان در این فضا پارک کرد) و مکانی ویزه برای تعمیرات احتمالی دوچرخه از جمله ابتکارعمل هایی است که در این سازه به کار رفته است.

تأمین آب در این ساختمان، حتی آب آشامیدنی تنها از باران است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: