جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 14 فروردين 1394     
افراد منتظر طرح ترافیک می توانند از فردا وارد محدوده طرح ترافیک شوند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز ،مصطفی قنبرنژاد با بیان اینکه آرم طرح ترافیک سال ۹۳ تا پایان فروردین ۹۴ اعتبار دارد، گفت: اشخاصی که مدارک خود را پیش از سال جدید به دفاتر خدمات الکترونیکی تحویل داده‌اند و پرونده آنها تکمیل و مورد تائید دفاتر بوده، می توانند از فردا وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: اشخاصی که مدارک خود را پیش از سال ۹۴ به دفاتر خدمات الکترونیک تحویل داده باشند، می توانند از فردا (پانزدهم فروردین ماه) وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

مصطفی قنبرنژاد با بیان اینکه آرم طرح ترافیک سال ۹۳ تا پایان فروردین ۹۴ اعتبار دارد، گفت: اشخاصی که مدارک خود را پیش از سال جدید به دفاتر خدمات الکترونیکی تحویل داده‌اند و پرونده آنها تکمیل و مورد تائید دفاتر بوده، می توانند از فردا وارد محدوده طرح ترافیک شوند. 

وی افزود: دوربین های کنترل کننده محدوده طرح ترافیک، پلاک‌خوان است و چه آی‌دی کارت‌ها به دست واجدان شرایط رسیده باشد و چه نرسیده باشد، پلاک آنها را در حافظه ثبت دارد. 

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: واجدان شرایط به شرطی می توانند وارد محدوده شوند که قبل از سال مدارک خود را تحویل داده باشند. 

قنبرنژاد با اشاره به آرم طرح ترافیک سهمیه بگیران، گفت: تمامی آی‌دی کارت های وزارتخانه ها، ارگان های دولتی و سهمیه بگیران صادر شده و نمایندگان آنها می توانند اقدام به دریافت آی دی کارت ها کنند.

وی با بیان اینکه آی‌دی کارت های افراد حقیقی و حقوقی صادر و به پست تحویل داده شده، گفت: اداره پست از هفته پیش توزیع کارت ها را شروع کرده و تقریبا ۷۰ درصد واجدین شرایط کارت های خود را دریافت کرده اند و ۳۰ درصد باقی مانده تا پایان این هفته توزیع می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: