جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 فروردين 1394     
میزبانی از زائرین حرم مطهر حضرت امام (ره) در نمایشگاه عطر یاس فاطمی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، نمایشگاه عطر یاس فاطمی در جوار حرم مطهرحضرت امام خمینی (ره) با محوریت شهرداری منطقه 19 و همکاری مدیریت صحن مطهر حضرت امام خمینی (ره)  میزبان  مسافران و زائرین از روزهای نخستین سال 94 بوده است .

رضا نثاري شهردار منطقه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه غرفه هاي مختلف گردشگري، بيت فاطمه الزهرا(س) (نمايي از قبرستان بقيع)، صنايع دستي(سفالگري)، بازي و سرگرمي كودك، كارگاه سبك زندگي، قهوه خانه سنتي، راديو نمايشگاه، عكاسي و فيلمبرداري، ژله تزريقي ويژه بانوان، عروسك سازي،گريم كودك، قرآن بخوانيد و جايزه بگيريد و سواركاري براي كودكان دایر است.

علاوه براین شهروندان می توانند از خدمات سلامت محور این نمایشگاه شامل تست قند و فشار خون ،  مشاوره مذهبي و خانوادگی وسوغات استانها بهره مند شوند. ضمن اینکه ایستگاهی نیز جهت برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی ویژه بانوان و آقايان شامل دارت، پينگ پنگ، ايرهاكي، دوچرخه سواري و ترامپلين ایجاد شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ضمن پذيرايي از شهروندان ، خدمات نوروزی در ایستگاه اطلاع رسانی حرم شامل توزيع كتابچه گردشگري، بروشور، تقويم سال94 و روزنامه عيد به مسافران انجام می شود.

شهردار منطقه همچنین درخصوص تورهای تهرانگردی اظهار کرد: این تورها به صورت نیم روزه از ساعت 8 تا 12 ظهر و یکروزه از ساعت 8 تا 18 جهت آشنایی مسافران با اماکنی همچون کاخ گلستان، امامزاده صالح، امامزاده داوود، امامزاده شاه عبدالعظمیم، برج میلاد، بی بی شهربانو، موزه ها و سایر اماکن تفریحی و تاریخی شهر تهران برگزار می شود.

وی در همین راستا به برگزاری  برنامه تهرانگردی ویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان  با همت اداره امور ایثارگران منطقه  اشاره کرد و افزود:   طی این برنامه که از پنجشنبه 6 فروردین تا سه شنبه 11 فروردین اجرا می شود روزانه 16 نفر در قالب یک دستگاه اتوبوس به مکان های دیدنی شهر تهران اعزام می شوند. این تورها به شکل نیم روزه به امامزاده قاسم، کاخ موزه نیاوران و موزه حیات وحش دارآباد برگزار خواهد شد. گفتنی است تورها به صورت رایگان از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر همراه با پذیرایی ناهار برگزار می شود

همچنین  همزمان با دومین روز از آغاز سال جدید، شهردار منطقه 19 با حضور در منزل دو خانواده معظم شهید از آنان دلجویی کرد.

نثاری در دیدار با خانواده شهیدان یحیی یوسفیان و رجب رزاقی ضمن گفت و گو و تکریم این عزیزان در جریان مهمترین نیازهای آنان قرار گرفت. شایان ذکر است شهید یحیی یوسفیان در سال 63 براثر اصابت ترکش طی عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید. همچنین شهید رجب رزاقی در سال 65 در منطقه عملیاتی دهلران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

به گفته نثاری نمایشگاه عطر یاس فاطمی از 28 اسفند دایر شده و تا 15 فروردين 94  از ساعت 9 صبح الي 17 پذيراي مسافران نوروزی است و طی این مدت روزانه 5 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: