جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 فروردين 1394     
از شهرداری پایتخت قدردانی می کنیم

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،نماینده مجلس شورای اسلامی از شهرداری تهران برای برپایی تورهای گردشگری و شناساندن مکان های تاریخی و طبیعی شهر به مردم قدردانی کرد.

نادر قاضی پور اظهار داشت: پیش از این در ایام نوروز کسی برای گردش به شهر تهران نمی آمد و شهروندان تهرانی هم از این شهر خارج می شدند اما در 3،4 سال اخیر با ایجاد بوستان های بزرگ و تبلیغ زیبایی های این کلانشهر بسیاری از تهرانی ها ترجیح می دهند که در ایام تعطیلات در تهران بمانند و از این نقاط دیدن کنند، همچنین بسیاری از گردشگران از سایر شهرها به پایتخت می آیند.

نماینده ارومیه با بیان اینکه اقدامات خاص و ویژه ای توسط شهرداری در شهر تهران انجام شده است، افزود: از تمامی شهرداران مناطق و نواحی و به طور کلی مسوولان شهری تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به فضای سبز ایجاد شده در شهر تهران اظهار داشت: باغ پرندگان یکی از مکان های جذاب و دیدنی است که شهروندان می توانند در ایام عید از این محل لذت ببرند.

قاضی پور با اشاره به مکان های تاریخی پایتخت افزود: بازار تهران، کاخ ها، موزه های شهر و خانه موزه ها از جمله مکان های دیدنی شهر تهران است که شهروندان می توانند در ایام عید نوروز از این مکان ها بازدید کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: