جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 فروردين 1394     
صددرصد پروژه های مطالعاتی سال93 اجرایی شده است

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز ،مدیر مطالعات امور مناطق مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: تمام پروژه‌های مطالعاتی سال ۹۳ به قرار داد منجر شد و ۶۰ درصد آنها نیز به اتمام رسیده است.

 حمید قربانی با اعلام این خبر گفت: ۴۰ درصد پروژه‌های باقی مانده در سال ۹۳ نیز تا خرداد ۹۴ به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: با همکاری مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، ۳۷ پروژه مطالعاتی موضعی متوسط مقیاس توسط مرکز مطاعات انجام شده است که  مهمترین قسمت فرایند پروژه‌های مطالعاتی اجرای به موقع و سریع پس از مطالعه می‌باشد.

قربانی  تصریح کرد: ۶ دانش‌شهر در سال ۹۳، توسط کارشناسان این مدیریت نیز تهیه شد که هم اکنون در مرحله داوری قرار دارد. همچنین دو دوره آموزشی برای مناطق ۲۲ گانه در حوزه‌های پژوهش و آموزش روش تحقیق برگزار کردیم.

وی اظهار کرد: در سالی که گذشت بیش از ۸ جلسه کمیته پژوهشی امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد و  یکی از دستاوردهای مهم در این جلسات نیز تهیه و تدوین دستورالعمل اجرایی سند توسعه محلات می باشد که در سال ۹۴ نیز انجام این کار شروع خواهد شد.

دبیر کمیته پژوهشی امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد: بر اساس دستور رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران ۴ جلسه اتاق فکر نیز تشکیل و در آن بیشتر به مسائل روز شهرداری و مدیریت شهری پرداخته شد که حاصل آن دو پروژه بزرگ مقیاس در شهرداری تهران است.

قربانی در پایان گفت: کلیه پروژه‌های مطالعاتی در مدیریت مناطق بنا به پیشنهاد معاونان برنامه‌ریزی و توسعه شهری مناطق ۲۲ گانه در دستور کار مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران قرار گرفته است و فقط پروژه‌های که قطعا خروجی‌ها و دستاوردهای آن به مرحله اجرا و عملیات منتهی می‌شود مورد تصویب قرار می‌گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: