جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 فروردين 1394     
تاثیر اقتصاد گردشگری بر توسعه شهر تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 گفت: توسعه اقتصاد گردشگری در شهر تهران بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

منصور کتانباف با تاکید بر اینکه توسعه اقتصاد گردشگری برای شهر تهران بسیار تاثیرگذار خواهد بود، ادامه داد: شهر تهران جاذبه های دیدنی و گردشگری زیادی را در خود جای داده است که برج آزادی با توجه به مصالح ساختمانی به کار رفته در ساخت آن بی نظیر است. همچنین عمارت کلاه فرنگی در میدان سپاه یک ساختمان 4 طبقه 4 فصل است که در هر فصل کاربری خاص خود را داراست زیرا هر طبقه از این عمارت با توجه به شرایط آب و هوایی برای یک فصل ساخته شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه اماکن دیدنی شهر تهران می تواند یک فرصت شغلی برای شهروندان تهرانی ایجاد کند، خاطر نشان کرد: در منطقه 20 در خصوص ری گری و گردشگری این منطقه می توان 50 فرصت شغل ایجاد کرد.

وی در خصوص برپایی تورهای نیم روزه ری گری در عید نوروز یادآور شد: با توجه به آثار این منطقه خدمات دهی ویژه ای را از ابتدای سال داشته ایم، به گونه ای که دیروز میزبان 160 نفر از خانواده معظم شهدا در چشمه علی، برج طغرل و ابن بابویه بودیم.

کتانباف درباره مکان های دیدنی شهرری ادامه داد: تپه لوشکان و قلعه گبری شهرری از جمله مکان های دیگر شهر ری است. این در حالیست که در شهر استانبول مکانی همانند قلعه گبری وجود دارد.

شهردار منطقه 20 با اشاره بازسازی کاروانسرای دوقلو در سالجاری افزود: این کاروانسرا به مکانی مخروبه تبدیل شده و بنا داریم بحث اشتغال را در این مجموعه در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این منطقه بناهای دیدنی بسیاری در شهرستان ری و داخل شهر ری دارد، افزود: این در حالیست که طبق برنامه ریزی ها کاروانسراهای شاه عباسی و کاروانسرای دوقلو در سال جدید ساماندهی خواهند شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: