جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 اسفند 1399     
نوبخت در بیست و یکمین سالگرد بهره برداری از مترو عنوان کرد
متروی تهران برروی ریل ملی در حرکت است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه ۱۶ اسفند سالگرد بهره برداری از مترو است گفت: بعد از گذشت ۲۱ سال بهره برداری، متروی تهران بزرگترین شبکه ریلی در شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری است.
 
فرنوش نوبخت ضمن تبریک بیست و دومین سالگرد متروی تهران و حومه اظهار کرد: در ۱۶ اسفندماه ۱۳۷۷ اولین روزی که قطار مترو در مسیر تهران(صادقیه) - کرج حرکت کرد، روز ویژه و به یادماندنی بود و همه علاقمند بودند که بدانند بعد از آن چه اتفاقی می افتد.
 
وی افزود: امروز متروی تهران بیش از ٢۵٠ کیلومتر شبکه و ١٣٢ ایستگاه فعال دارد و در حال خدمات رسانی به شهروندان هستیم.
 
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه طی بیست و یک سال گذشته میلیاردها سفر در خطوط متروی تهران و حومه ثبت شده است، گفت: این سفرها را مدیون زحمات و تلاش خستگی ناپذیر پرسنل شرکت متروی تهران و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه است و امروز نتیجه این پیگیری ها و اقدام ها را در رضایتمندی شهروندان می توان مشاهده کرد.
 
وی خاطر نشان کرد: امروز فرصت را غنیمت شمرده و به بهانه بیست و دومین سالگرد بهره برداری از متروی تهران و حومه از تمام کسانی که برای تاسیس مترو تلاش کرده اند قدردانی و سپاسگزاری می کنم. 
 
وی خاطرنشان کرد:قطار مترو در تهران اگرچه برروی ریل وارداتی به حرکت درآمد اما امروز بعد از گذشت ۲۱ سال قطار مترو در ایران نیز به حرکت در آمد و متروی تهران نیز برروی ریل ملی در حرکت است.
 
نوبخت تصریح کرد: در آغاز بهره برداری از مترو وارد کننده این صنعت بودیم، اما امروز صادر کننده این صنعت ریلی هستیم.
 
، نوبخت در ادامه با اشاره به کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط هفتگانه گفت: در حال حاضر سرفاصله حرکت قطارها در خط ۲ به ۳ دقیقه رسیده است و در خطوط یک و چهار ۳و نیم دقیقه کاهش یافته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: