جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 فروردين 1394     
برپایی 14کانکس فرهنگی و اسکان موقت مسافران نوروزی در جنوب غرب تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 18 شهر تهران از برپایی 14 کانکس فرهنگی و فعالیت ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی در منطقه 18 خبر داد . 

وحید نوروزی با بیان اینکه از روز 28 اسفند ماه ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در ورودی جاده ساوه – تهران فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت : 14 کانکس فرهنگی در قالب غرفه های فرهنگی ، تفریحی ، محیط زیست ، ورزشی و تفریحات کودکانه در این ایستگاه ها تعبیه شده است .

وی با بیان اینکه تلاش شده با ارایه خدمات فرهنگی و اجتماعی خستگی راه را از تن مسافران به در کنیم، تصریح کرد : ایستگاه های اطلاع رسانی ویژه نوروز 94 در میادین  اصلی منطقه 18 از جمله بزرگراه ایت الله سعیدی و بوستان قائم در نظر گرفته شده تا با معرفی مراکز تفریحی شهر تهران مسافران نوروزی را راهنمایی کنیم .

وی گفت : در این  ایستگاه ها نقشه های گردشگری، کتابچه گردشگری و بسته های فرهنگی با رویکرد بهار فاطمی توزیع می شود و همچنین شهروندانی که علاقه مند به استفاده از خدمات گردشگری مدیریت شهری هستند می توانند با مراجعه به این پایگا ه ها اطلاعات لازم را دریافت کنند.

شهردارمنطقه 18 اظهار داشت : در عین حال که آموزش و پرورش منطقه اسکان نوروزی برای مسافران تدارک دیده ، شهرداری منطقه 18 نیز با اختصاص سوله مدیریت بحران برای اسکان موقت مسافران و گردشگران نوروزی شهر تهران تدارک دیده است که مسافران می توانند در این سوله اسکان موقت داشته و استراحت کنند و تمامی امکانات رفاهی در اختیارشان قرار دارد .

نوروزی در پایان تصریح کرد : ایستگاه های استقبال از مسافران و اسکان موقت شهرداری منطقه 18 تا پایان روز 15 فروردین ماه فعال خواهند بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: