جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 فروردين 1394     
برج میلاد تهران پذیرای مسافران نوروزی پایتخت شد

 به گزارش گروه گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز: پنجمین جشنواره نوروزی برج میلاد تهران با عنوان "عطریاس در نوروز" با حضور مشاور شهردار تهران، مدیر برج میلاد تهران و مدیران بخش های مختلف ستاد نوروزی جشنواره عطر یاس روز گذشته افتتاح شد.

محمد جواد شوشتری مشاور شهردار تهران و مدیر کل دفتر شهردار تهران در مراسم گشایش این جشنواره گفت: برج میلاد تهران به عنوان یادگار ملی ایرانیان جای مهمی است و به همین دلیل به فراخور مناسبت های مختلف شهروندان و بازدیدکنندگان مختلفی به این برج که ساخته دست مهندسان ایرانی است می آیند.

وی افزود: در برخی از روزهای ایام سال روزانه حتی تا سقف 45 هزار نفر نیز بازدید کننده از برج میلاد تهران وجود داشته است که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه این یادمان ملی است.

شوشتری تصریح کرد: برج میلاد یکی از تفریح گاه های عمومی شهروندان است و باید دید که مردم چه می خواهند؟! ما باید در چنین جای مهمی میزبان خوبی برای مهمانان باشیم و با کرامت و احترام با مخاطبان رفتار کنیم.

وی ضمن سپاس و قدردانی از پرسنل برج میلاد تهران برای میزبانی از شهروندان در ایام نوروز گفت: یکی از ویژگی های بازدید از برج میلاد تهران به عنوان ماذنه جمهوری اسلامی نکشیدن سیگار در این مکان عمومی است. قطعا مخاطبان برج می دانند که کشیدن سیگار در این مکان ممنوع است و باید برای بازدید از برج و احترام به دیگر شهروندان از کشیدن سیگار خوددداری کنند.

مشاور شهردار تهران در پایان با تقدیر از تلاش های فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل قبلی برج میلاد تهران، اعلام کرد: امیدوارم جشنواره امسال به مراتب از سال گذشته بهتر و پربارتر باشد.

در ادامه این مراسم علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: جشنواره نوروزی عطر یاس از 27 اسفند ماه تا 14 فروردین میزبان شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت است.

شریفی از حضور همیاران گردشگری در سرای گردشگری برج میلاد خبرداد و گفت: این همیاران شهروندان را در گروه های ۵۰ نفری با مجموعه برج میلاد آشنا وفضاهای گردشگری تهران را به آنها معرفی می کند.

وی همچنین از دو ویژه برنامه در ایام نوروز خبر داد وگفت: ۸ فروردین ماه راس ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه همزمان با چراغ خاموشی چراغ های برج میلاد خاموش می شود و ۱۲ فروردین ماه نیز همزمان با روز جمهوری اسلامی برج میلاد با  برنامه های ویژه فرهنگی میزبان گردشگران نوروزی خواهد بود.

شریفی با اشاره به ایام فاطمیه در نوروز 94 گفت: ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد تهران به فراخور مناسبت ایام فاطمیه و با توجه به ایام عزاداری بانوی دو عالم به دو بخش تقسیم می شود. بخشی از جشنواره نوروزی با رویکرد مذهبی همزمان با ایام فاطمیه از 27 اسفند تا 5 فروردین و بخش دوم جشنواره از 6 فروردین تا 14 فروردین ماه ادامه دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: