جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 اسفند 1393     
لباس احرام بر تن پرسپولیسی‌ها

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: اعضای این تیم ساعت ۵ صبح امروز چهارشنبه هتل محل اقامت خود را به قصد فرودگاه ریاض ترک کردند. که سه نفر از نمایندگان و مسوولان باشگاه النصر نیز برای بدرقه کاروان پرسپولیس در فرودگاه حضور یافته بودند.

نکته جالب اینکه سرخ‌پوشان قصد عزیمت به سمت جده را داشتند که متوجه شدند مشوقین پرسپولیس با مشکل بلیت روبه رو هستند که خوشبختانه این مشکل با همکاری باشگاه النصر به سرعت حل شد تا این نفرات در ریاض باقی نمانند. بعد از رسیدن اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به جده یک روحانی به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری در مکه در فرودگاه منتظر سرخ‌پوشان بود این روحانی در مسجد فرودگاه احرام به توضیح آداب و مناسک حجه عمره کرد.

سرخپوشان سپس به توجه به کمبود وقت و عدم امکان حضور در مسجد جفه به منظور محرم شدن این برنامه را در مسجد فرودگاه انجام دادن کاروان پرسپولیس باید با اتوبوس رو باز راهی مکه می‌شدند که به دلیل فراهم نشدن این امکان به آنها توضیح داده شد که هر یک از آنها باید گوسفندی را به عنوان قربانی نذر کنند.

اما در پایان دیدار تیم‌های النصر و پرسپولیس اتفاق جالبی بین آدریان، بازیکن این تیم و خبرنگار عربستانی رخ داد. آدریان میرزجسکی بازیکن شماره ۸۶ تیم فوتبال النصر که در دیدار مقابل پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مصاحبه پس از بازی و در پاسخ به سوال خبرنگار عربستانی، عکس‌العمل نشان داد.

وی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه شما در بازی‌های قبلی خوب نبودید اما امروز گل اول را زدی و بهترین بازیکن زمین شدی، گفت: مگر شما فوتبالیست بوده‌اید که می‌گویید من قبلا خوب نبودم، تیم ما با ۳ گل تیم صدر جدول را برده است. بازی سختی را با ۳ گل بردیم. در لیگ هم با اقتدار و ۵ امتیاز اختلاف اول هستیم، شما به جای مسائل منفی باید حمایت کنید.

آدریان ادامه داد: ما بردهای زیادی در هفته‌های اخیر در لیگ داشتیم. من هم تلاش کرده‌ام کارم را خوب انجام بدهم. همه ما باید خوشحال و راضی باشیم نه اینکه به دنبال نکات منفی باشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: