جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 اسفند 1393     
اهمیت خدمات پس از فروش به ویژه امداد در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،ريیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، همزمان با آغاز طرح امداد نوروزی ۹۴ از مرکز تماس امداد خودرو ایران دیدن كرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به هموطنان قرار گرفت.  

رضا رحماني رییس کمیسیون صنايع و  معدن مجلس در  بازديد از بخش های مختلف مرکز تماس شرکت امداد خودرو ایران، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده، به اهمیت خدمات پس از فروش به ویژه امداد در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: کنترل و پایش سراسری کلیه خدمات امداد خودرو ایران به امداد خواهان، از نکات حائز اهمیت و از جمله وجوه تمایز این سازمان نسبت به سایر شرکت های خدمات خودرويی است .

 وی افزود: خدمات امدادی در ایام نوروز از حساسیت و اهمیت ویژه برخوردار بوده و اولویت شرکت های خدمات امدادی خودرو، می بایست در این روزها ارايه بهترین خدمات  در کمترین زمان ممکن به امداد خواهان باشد .

 در این دیدار، سید علی جعفری مدیرعامل امداد خودرو ایران با ارایه توضیحاتی به معرفی بخش های مختلف مرکز تماس و عملیات از جمله پذیرش، اعزام و کنترل خدمت پرداخت و تاکید کرد که امداد خودرو ایران مانند سایر شرکت های امدادی، در این ایام با تمام قوا در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود .

 جعفری افزود،  در طرح امداد نوروزی سال 1394 بيش از دو هزار و 100 اکیپ امدادی براي خدمت رسانی به هم‌وطنان به صورت شبانه روزي به امداد رساني و تعميرات جاده‌اي مشغول خواهند بود.

 یادآور می شود طرح ویژه امداد خودرو ایران در ايام تعطیلات نوروزی 94 ، از 25 اسفند 93 آغاز شده و تا 15 فرودین 94 ادامه مي يابد. هم وطنان براي ثبت امداد و اطلاعات بیشتر به صورت شبانه روزی می توانند با شماره سراسری 096440 تماس بگيرند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: