جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 ارديبهشت 1393     
توزیع مخازن پسماندهای خشک در شهرک های منطقه 11

به گزارش شهرداری نیوز، معاون امورشهری و فضای سبز منطقه 11 با هدف فرهنگ سازی و تشویق شهروندان به طرح تفکیک زباله از مبداء از توزیع مخازن پسماند خشک در شهرک های منطقه خبر داد.

کرم کریمی معاون امورشهری و فضای سبز منطقه 11 با اعلام این خبر اظهار داشت: محله مرکزی شهر دارای دو شهرک است که 50 مخزن پسماند خشک هزار و 100 لیتری در شهرک های نامجو و جنگروی توزیع شده است.

وی به برگزاري كارگاه آموزشي با موضوع حفظ محيط زيست با مديريت صحيح پسماند در حسينيه و مدارس این شهرك ها اشاره کرد و افزود: آموزشگران در راستاي ارتقای فرهنگ تفكيك زباله از مبدا و حفظ محيط زيست، شهروندان را با مباحثي از جمله پسماند ،انواع زباله هاي ترو خشك ، اهميت تفكيك زباله ها در حفظ محيط زيست، به كار بردن راهكارهاي ساده و مناسب براي توليد كمتر زباله و افزايش تناژ تفكيك از مبداء و پاكيزگي محيط زيست آشنا کردند.

کریمی تصریح کرد: همچنین در این کارگاه آموزشی در مورد ساعت كاري و نحوه فعاليت غرفه هاي بازيافت و ماشينهاي ملودي دار آموزش های لازم داده شد.

کریمی خاطرنشان کرد: روزانه 450 تن پسماند و ماهانه هزار و 500 تن پسماند از سطح منطقه 11 جمع آوری می شود.

وی همچنین در خصوص گرامیداشت هفته معلم بیان داشت:تقدیر از معلمین نمونه مدرسه دبستان دخترانه متقی که همکاری ویژه با آموزشگران اداره بازیافت داشته اند انجام شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: