جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 27 اسفند 1393     
گاف عجیب سناتورتازه کار آمریکایی!

شبکه خبر: شبکه تلویزیونی راشا تودی درتحلیلی ازگفتگوی اخیرسناتورتام کاتن، با شبکه سی بی اس آمریکا با حالتی تمسخرآمیز اعلام کرد: سناتور تام کاتن ابراز نگرانی کرده است که چرا دولت ایران تهران را تحت کنترل خود دارد!

مجری این شبکه گفت: تام کاتن، سناتور جمهوریخواهِ جوان و بی‌تجربه از ایالت آرکانزاس پس از آن که با نوشتن نامه‌ای کاملا بی سابقه به دولت ایران، آبروی خودش، حزبش و حتی کشورش را ریخت، بار دیگر اظهاراتی مضحک عنوان کرد که باید مایه شرمساری وی باشد.

مجری افزود: تام کاتن در گفتگو خود با برنامه فیس دِنِیش، درشبکه تلویزیونی سی بی اس هنگامی که از افزایش نفوذ ایران در منطقه ابراز نگرانی می‌کرد گفت: ما باید در برابر تلاش‌های ایران برای استیلا بر منطقه بایستیم.

آنان هم اکنون کنترل تهران را در اختیار دارند و به طرز فزاینده‌ای نیز درحال تحت کنترل درآوردن دمشق، بیروت، بغداد و اکنون صنعاء هستند. کاتن افزود: ایران تمام این کارها را بدون سلاح هسته‌ای انجام داده است. حال تصور کنید اگر سلاح هسته‌ای در اختیار ایران قرار گیرد، این کشور قادر به انجام چه کارهایی خواهد شد. مجری راشا تودی در خاتمه افزود: تام کاتن درباره این حقیقت که تهران تحت کنترل دولت ایران قرار دارد، به شدت سراسیمه شده است. گویی او نمی‌داند که تهران همان پایتخت ایران است و طبعا باید تحت کنترل دولت این کشور باشد!




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: