جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 ارديبهشت 1393     
شهرداری همه وظایف خود را بر اساس قانون انجام می دهد

به گزارش شهرداری نیوز، معاون برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورا با اشاره به تعامل خوب شهرداری و شورای اسلامی شهرتهران گفت : شهرداری تهران همواره همه وظایف خود را بر اساس قانون انجام می دهد .

دکتر محمود صلاحی بااشاره به موضوع مطرح شده در شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تبصره 3 بودجه سال 93 شهرداری تهران و حضور روسای همه کمیسیون های شورا در کمیته تخصیص گفت : بر اساس قانون مسئول تنظیم و اجرای بودجه شهرداری،شهردار تهران و مسئول امور مالی شهرداری است .

وی افزود :طی سال های گذشته کمیته تخصیص متشکل از قائم مقام شهردار تهران ، معاون برنامه ریزی وتوسعه شهری ، معاونت برنامه ریزی، مدیر کل برنامه و بودجه ، معاون مالی واقتصادی و رئیس کمیسیون بودجه شهرداری بوده است که درسال گذشته آقای خادم و در سالجاری آقای دبیر عهده دار این مسئولیت هستند .

صلاحی خاطر نشان کرد : در بررسی بودجه ، شورای شهرمصوب کرد تا روسای کمیسیون های شش گانه شورا در کمیته تخصیص حضور داشتنه باشند ، که این موضوع توسط فرمانداری تایید نشد .

معاون برنامه ریزی،  توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران تصریح کرد: درصورتی که فرمانداری قانونی را نپذیرد ،شهرداری موظف است از قانون قبل استفاده کند و این در حالی است که برخی دوستان این موضوع را به عنوان خلاف شهرداری مطرح کرده اند در صورتی که این طورنبوده و به دلیل تایید نشدن این موضوع از سوی فرمانداری ، شهرداری باید مطابق قانون قبل عمل کند .

صلاحی افزود :  با آنکه شورای اسلامی شهرتهران این موضوع را مطرح کرده که اعضای معرفی شده ، عضو هستند و حق رای ندارند اما باز هم فرمانداری به این موضوع پاسخی نداده و موضوع برای تعیین تکلیف به شورای حل اختلاف ارجاع داده شده است .

وی درادامه خاطر نشان کرد : اقدام شهرداری خلاف قانون نیست و شهرداری همواره با تعاملی که با شورای شهر دارد ، بر اساس قانون به وظایف خود عمل می کند . 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: