جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 اسفند 1393     
رضایت مندی 73 درصدی مسافران از خدمات پایانه های مسافربری

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران صبح امروز در مراسم ویژه آغاز سفرهای نوروزی در پایانه جنوب از رضایت مندی 73 درصدی مسافران از خدمات پایانه های مسافربری خبر داد و تصریح کرد: بنا داریم این میزان رضایت مندی را به 85 درصد برسانیم.

محمد رضا حاجی بیگی در خصوص خدمات ارائه شده از سوی سازمان پایانه ها اظهار داشت: این سازمان در راستای اهداف کلی حمل و نقل مسافر برای ورود به سال 94 شرایط را مهیا کرده است که شهروندان نهایت رضایت خود را اعلام کنند.

وی در خصوص حضور نمایندگان زارت بهداشت و درمان و تعزیرات گفت: این نمایندگان جهت رعایت اصول ایمنی و عدم تخلف در افزایش قیمت ها و ارائه اجناس نامرغوب به مسافران در پایانه ها خواهند داشت.

حاجی بیگی از نظرسنجی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران از شهروندان خبر داد و تصریح کرد: این نظرسنجی برای نخستین بار در فروردین ماه از مسافران حین سفر انجام می شود.

مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران در ادامه ارائه کارت سفر در قالب فرهنگی به مسافران، ارائه هزار نقشه گردشگری تهران به مسافرانی که وارد پایتخت می شوند و ارائه 50 نسخه تقویم 94 را از اقدامات سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران دانست. 

وی یادآور شد: طبق آمارهای به دست آمده بیشتر مسافران پایانه های مسافربری به مشهد، شیراز و اصفهان تعلق دارد.

بیش از 92 درصد سفرهای نوروزی جاده ای است

 مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان تهران در ادامه این مراسم گفت: روز گذشته، 25 اسفند ماه 364 هزار 993 دستگاه اتوبوس از استان تهران خارج شد و 318 هزار و 793 دستگاه اتوبوس وارد تهران شد.

شهرکی ثانوی تعداد پیش خرید بلیت اتوبوس مسافربری در پایانه ها را 130 هزار صندلی دانست.

وی از تعداد مسافرانی که روز گذشته وارد تهران شدند خبر داد و تصریح کرد: تعداد مسافران وارد شده به استان تهران به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی 76 هزار و 642 نفر و تعداد مسافران خارج شده از مبدا تهران 3 هزار و 668 نفر بودند. 

گفتنی است مراسم ویژه آغاز سفرهای نوروزی در پایانه مسافربری جنوب با نمایش مردان سیلوری برای ترویج محافظت از محیط زیست و آسمان آبی و زمین پاک برگزار شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: