جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 دی 1399     
توانمندسازی گروه‌های اجتماعی تأثیرگذار در دستور محیط زیست

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،توانمندسازی محیط زیستی گروههای اجتماعی تأثیر گذار یک اولویت راهبردی برای دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست است.

دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و زیرمجموعه آن‌ها دو گروه از مخاطبان اولویت‌دار مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور هستند که متولی بخش بسیار بزرگی از مدیریت روستاها و شهرهای ایران  است.
 
آموزش مهارت‌های مدیریت محیط زیست به این گروه می‌تواند امکان مشارکت آن‌ها در مدیریت موضوعات محیط زیستی شهرها و روستاها را امکان‌پذیر سازد.
 
با این هدف دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی با مشارکت آن مرکز زمینه‌های همکاری مشترک تعریف کرده است. در چارچوب این برنامه اولین محتوای آموزشی در طرح آموزش فشرده مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور با عنوان «شناخت محیط زیست» که در پورتال مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در روز شنبه (۱۳ دی ماه) منتشر شد، مورد بهره برداری علاقه مندان قرارمی گیرد.
 
براساس توافقات به عمل آمده مقرر است محتواهای آموزشی با موضوعات مختلف محیط زیستی به صورت متوالی در سایت آن مرکز قرارگیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: