جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 اسفند 1393     
کلاس اولی ها میهمان شهردار پایتخت

به گزارش شهرداری نیوز،از ساعت 8صبح امروز کلاس اول ها از منطقه17تهران میهمان محمد باقر قالیباف بودند تا شهرداری تهران را تجربه کنند.

صبح امروز 30 دانش آموز مدرسه دخترانه راه زینب از منطقه 17 با حضور در دفتر شهردار تهران با اهدای شاخه گل به دکتر قالیباف ضمن تقدیر از تلاش های وی، از نزدیک با فعالیت های مدیریت شهری آشنا شدند.

محمدباقر قالیباف هم ضمن اهدای هدایایی به آنها با زبان ساده کارهای شهرداری را برای آینده سازان پایتخت تشریح کرد.

در این دیدار عاری از هرگونه تشریفات، بچه ها از شهردار خواستند تا به رغم وظیفه قانونی اش اما برای کمک به تنفس آنها فکری برای آلودگی هوای تهران کند.

کلاس اولی ها همچنین از فعالیت هایی که در راستای تفکیک زباله در مدرسه شان انجام می دهند، برای شهردار تهران گفتند که مورد تشویق محمد باقر قالیباف قرار گرفتند.

شهردار تهران از بالاترین طبقه ساختمان شهرداری، پاایتخت را به میهمانان کوچک دفترش نشان داد و آنها هم محدوده خانه و مدرسه شان را به دکتر قالیباف نشان دادند.

در پایان این دیدار دوساعته کلاس اولی ها به اتاق بیسیم مرکز رفتند و پیام «ما آسمان آبی و زمین پاک را دوست داریم» را ارسال کردند و مناطق22گانه هم پیام تاییدیه دریافت را ارسال کردند.

بعد از آن میهمانان کوچک شهرداری تهران به اتاق معاون توسعه منابع انسانی رفتند و داریانی از نزدیک فعالیت های این معاونت را به زبان ساده برای آنها تشریح کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: