جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 اسفند 1393     
برنامه نوسازی قطارهای مترو در سه ایالت امریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مقامات حمل و نقل در مریلند، ویرجینیا و District از تمایل خود برای هزینه چند میلیون دلار برای موسسات حمل و نقل به منظور خرید قطارهای مترویی جدید خبر داده اند.

رئیس هیئت مدیره مترو، Mortimer L. Downey اظهار داشت به وی اعلام شده که هفته آینده نامه ای دریافت خواهد کرد که توسط مقامات حمل و نقل این سه منطقه امضا شده است و تصمیم اختصاص بودجه برای خرید 220 قطارمترویی جدید را رسمی می کند. گفته می شود این طرح 614 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

مشاور حمل و نقل مریلند، Peter K. Rahn با اشاره به خود و همتایانش در دیگر ایالت ها یعنی مشاور حمل و نقل ویرجینیا، Aubrey Layne   و مشاور حمل و نقل District، Leif A. Dormsjo اظهار داشت به ما گفته شده که باید با خرید این قطارهای جدید به سمت جلو پیش برویم.

پس از 12 ژانویه که یک نقص الکتریکی در مسیری در نزدیکی ایستگاه L’Enfant Plaza مترو باعث دود گرفتن یک تونل و مرگ یکی از مسافران قطار شد، موسسه حمل و نقل برای عدم موفیت در عملکرد ایمن سیستم ریلی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

Downey گفت نامه ارسالی از مقامات حمل و نقل به مترو ابلاغ خواهد کرد که یک بررسی مکتوب دقیق در مورد چگونگی بهره گیری از این 220 قطار جدید را طی چند ماه آینده آماده کند. اما Rahn و همکارانش می توانند با اتخاذ تصمیمی در مسیری ارزان تر گام بردارند.

مترو امیدوار است که بتواند قطارهایی پیشرفته از نظر تکنولوژی را خریداری کند. این قطارها در زمان های مشخصی تا قبل از سال 2017 تحویل خواهند شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: