جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 آذر 1399     
انسداد روزانه محور هراز

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد روزانه محور هراز در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه خبر داد و آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را نیز تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی وضعیت جوی جاده‌های کشور را عادی و بدون هیچگونه مداخله جوی توصیف کرد و درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: تردد در تمامی جاده‌های کشور به آرامی در جریان است و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است، تنها در حد فاصل ساسانی تا پل فردیس در آزادراه قزوین_کرج ترافیک نیمه سنگین است.
 
وی از انسداد ساعتی محور هراز طی امروز و فردا نیز خبر داد و گفت: تردد از ساعت ۸ تا ۱۷ در محور هراز ممنوع است چرا که در  کیلومتر ۶۴ تا ۶۵ این محور در محدوده قلابن عملیات ایمن سازی و اصلاح شیب ترانشه مسیر در حال انجام است. طی این مدت تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام خواهد شد. 
 
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محورهای مسدود نیز گفت: محورهای شمشک - دیزین،  اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد- پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: