جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آذر 1399     
بارش برف در دو استان

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش برف در دو استان خراسان رضوی و خراسان شمالی طی امروز (۲۲ آذر) از پایداری جو در بیشتر نقاط کشور و افزایش غلظت آلاینده‌ها در چند کلانشهر خبرداد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: از امروز تا دوشنبه (۲۲ تا ۲۴ آذر) با پایداری جو و سکون نسبی هوا در بیشتر نقاط کشور مواجه خواهیم بود که در کلانشهرها و شهرهای صنعتی به‌ویژه تهران، البرز، اراک و اصفهان سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه امروز (۲۲ آذر) در خراسان رضوی و برخی نقاط خراسان شمالی بارش برف و مه‌آلودگی و در استان گیلان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی فردا (۲۳ آذر) جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.
 
ضیاییان با بیان اینکه طی روز دوشنبه (۲۴ آذر) در برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش برف دور از انتظار نیست، گفت: طی روز سه‌شنبه (۲۵ آذر) نیز با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب شاهد بارش برف و باران در غرب، شمال غرب و شمال کشور خواهیم بود.
 
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز چهارشنبه (۲۶ آذر) بارش‌ها نیمه غربی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش‌ها در جنوب غرب و جنوب به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت خواهد بود.
 
وی ادامه داد: از امروز تا دوشنبه (۲۲ تا ۲۴ آذر) هوای سرد در شمال شرق کشور ماندگار است و در سایر نقاط کشور به‌تدریج دما افزایش می‌یابد همچنین از روز سه‌شنبه (۲۵ آذر) دما در شمال شرق افزایش می‌یابد.
 
ضیاییان در ادامه اظهار کرد: امروز (۲۲ آذر) غرب دریای خزر است و طی روز دوشنبه (۲۴ آذر) دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۳ آذر) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۴ آذر) نیز صاف تا نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: