جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 اسفند 1393     
ورود دستگاه حفار مکانیزه به میدان صنعت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت متروی تهران گفت: مترو بزرگترین پروژه عمرانی و زیر زمینی کشور که در پایتخت در حال انجام است.

هابیل درویش در مراسم ورود دستگاه حفار مکانیزه از میدان صنعت با اشاره به فعالیت‌های بی نظیر ساخت مترو اظهار کرد: در حال حاضر همزمان با فعالیت ساخت در خط 3و6و7 در حال انجام است و طی تدابیری که شهردار تهران دارند تا پایان سال باید 100کیلومتر مترو در داخل کشور ساخته شود.

وی با بیان اینکه 12هزار میلیارد تومان برای ساخت این مقدار خطوط مترو نیاز است تصریح کرد: برای ساخت این خطوط ماهیانه 600میلیارد تومان هزینه لازم است که باید توسط دولت و شهرداری این بودجه تامین شود.

درویش افزود: اگر در تامین منابع مالی با مشکلی رو برو شویم این موضوع محقق نمی‌شود و ما انتظار داریم دولت این بودجه را از طریق فایناس تامین کند.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری مترو تهران و حومه با بیان اینکه بیش از 20هزار نفر در مترو مشغول به کار هستند گفت: کار کردن در مترو مصداق عینی کار و مدیریت جهادی است و امیدواریم تا پایان پروژه‌ها نیز روحیه حفظ شود .

درویش در پایان از خروج موفقیت آمیز خط 7مترو تهران خبر داد و گفت: امیدواریم این خط از پادگان بسیج از اتوبان شهید محلاتی تا پایان سال 94 به بهره برداری برسانیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: