جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 اسفند 1393     
برترین های سومین دوره جشنواره مشکات انتخاب شدند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از انتخاب برترین های سومین دوره جشنواره آموزشی- ترویجی جشنواره مشکات خبر داد و افزود: آثار برتر از بین 760 هزار اثر ارسالی داوری و انتخاب شده اند.

ابوالفضل رفیع با اعلام پایان موفقیت آمیز مرحله نهایی داوری سومین دوره جشنواره مشکات،اضافه کرد: در این دوره از جشنواره مشکات بیست سازمان مدیریت شهری و معاونت های تخصصی 22 شهرداری مناطق تهران مشارکت داشتند.

وی با اشاره به مشارکت 320 هزار شهروند تهرانی در این دوره از جشنواره مشکات اظهار داشت: از آنجا که ثبت نام و حضور در جشنواره فقط با ثبت کد ملی و تطابق آن با سازمان ثبت احوال صورت می گرفت، این جشنواره به لحاظ حجم آثار ارسالی و تعداد شرکت کنندگان یک جشنواره منحصر به فرد بوده است.

به گفته مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران 760 هزار اثر ارسالی در سه سطح منطقه ای، موضوعی و نهایی توسط بیش از 100 داور تخصصی و هنری در مدت 30 روز مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت و درنهایت از میان آثار دریافتی از سطح 323 محله فعال شهر تهران حدود600 اثر به عنوان بهترین آثار شهر تهران انتخاب شدند.

مدیر کل آموزش های شهروندی در خاتمه با تقدیراز تلاش های مدیران و کارشناسان سازمان های مدیریت شهری، شهرداری های مناطق بیست و دو گانه، مدیران خانه های علم و زندگی محلات و هیأت داوران جشنواره ،تصریح کرد: مراسم اختتامیه مجموعه جشنواره های مشکات  و اهدای جوایز به افراد برگزیده نهایی در اردیبهشت ماه 94 برگزار خواهد شد، همچنین برگزیدگان منطقه ای نیز توسط شهرداری مناطق 22 گانه در همان ایام مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: