جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 اسفند 1393     
آمار بالای تلفات جاده ایی بر اثر بی کیفیت بودن خودروها

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : توجه به کیفیت و ایمن سازی خودروها باید مهمترین اولویت خودروسازان در سال آینده باشد.

محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز،  با اشاره به تلاش خودروسازان  در سال جاری در حوزه توسعه کیفیت و تولید تصریح کرد : هر چند تا دستیابی به کیفیت و قیمت مطلوب در خودروهای داخلی راه زیادی باقی است و همچنان رضایت مندی در این بخش حاصل نشده  اما با توجه به موانع ، تحریم  خودروسازان و بحران اقتصادی در سالهای اخیر ،  عملکرد خودروسازان قطعا در این مدت مثبت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در یکی دو سال اخیر خودروسازان مدیریت بحران نموده اند ، اظهار داشت : با وجود شرایط حاکم بر کشور و عدم حمایت لازم دولت از صنعت و تولید ، مسلما تلاش خودروسازان و مدیران این بخش ها در سال جاری قابل توجه و قدردانی است.

نماینده سقز و بانه در خانه ملت همچنین به عملکرد موفق مدیران دو مجموعه بزرگ خودروساز کشور در سال جاری اشاره کرد و گفت :  هر چند در شرایط بحرانی حاکم بر اقتصاد و تولید عملکرد شرکت در حوزه کیفیت و کمیت خوب بوده است اما انتظار می رود در سال آینده تلاش بیشتری در حوزه کیفیت و ایمنی خودروها صورت گیرد.

بیگلری با تاکید بر تثبیت قیمت و کیفیت خودرو در سال آینده خاطر نشان کرد : انتظار می رود در سال آینده نه تنها قیمت خودرو افزایش نیابد بلکه خودروسازان در راستای تثبیت قیمت و کیفیت تولیدات داخلی و توازن تلاش و همت بیشتری به خرج دهند.

وی همچنین به آمار بالای تلافات جاده ای ناشی از کیفیت و ایمنی خودروها اشاره کرد و گفت : خودروسازان باید در سال آینده بیشتر بر روی کیفیت و قیمت تلاش کنند و در خصوص توازن در این بخش و ایمن سازی خودروها اقدامات جدی تری داشته باشند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: