جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 اسفند 1393     
آماده باش اتوبوس های تهران برای روزهای پایانی سال

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت : ناوگان اتوبوسرانی تهران از دی ماه تا پایان سال در حال آماده باش برای خدمات رسانی در بخش شهری است .

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز گفت :  بدلیل حجم بالای ترافیک از ساعت 16 تا 21 ، این سازمان برای رفاه حال شهروندان 2 ساعت به مدت زمان کار ناوگان اتوبوس رانی افزوده و خطوط بی آرتی نیز به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان است .

وی در ارتباط با تاخیر ورود اتوبوس های بی آرتی به جایگاهها اظهار داشت : به دلیل وجود معضلاتی از جمله ازدحام جمعیت صبحگاهی و عصر گاهی و ساعت اوج ترافیک که با نزدیک شدن به پایان سال تشدید می شود و همین طور نبود مسیر ایزوله خطوط بی آر تی و ورود وسایل غیرمجاز به این خطوط ، اتوبوس ها با تاخیر به جایگاه ها وارد می شوند .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در مورد افزایش خطوط بی آرتی در تهران گفت :  در پی تقاضای شهردار منطقه 18 و 19 و اهالی محترم این مناطق ، مصوب شد که مسیر بی آرتی پونک تا خاوران ادامه یابد .

وی افزود : احداث 7 خط جدید بی آر تی را نیز در دستور کار داریم که ویژگی این خطوط جدید نبود موانع فیزیکی است که بجای آن از رنگ و خطوط تزینی استفاده می شود و از مهترین ویژگی این طرح می توان به خلاف جهت بودن مسیر این اتوبوس ها نسبت به حرکت خودروها اشاره کرد .

پیمان سنندجی در رابطه با افزایش نرخ کرایه ها در سال جدید افزود : برای سال جدید با تایید شورای اسلامی شهر تهران و تصویب فرمانداری ، تا چند روز آینده نرخ های جدید اعلام می شود و از ابتدای سال 94 قابل اجرا خواهد بود .

سنندجی درپایان افزود : برای رفاه حال شهروندان محترم شهر تهران در پنجشنبه و جمعه آخر سال در پایانه ها و میادین بزرگ شهر تهران از ساعت 7 صبح ناوگان اتوبوسرانی آماده خدمات رسانی به شهروندان می باشد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: