جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 اسفند 1393     
برگزاری کارگاه آموزشی چهارشنبه ایمن در پایان سال در مدارس غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه5 از برگزاری کارگاه آموزشی چهارشنبه ایمن پایان سال در مدارس غرب تهران خبر داد.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5  با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در جهت آگاه سازی کودکان نسبت به خطرات و حوادث چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: در این کارگاه‌ها با حضور مربیان و کارشناسان،‌کودکان تحت آموزش‌های ایمن قرار گرفت و با خطرات استفاده از مواد محترقه آشنا شدند.

خسروی با اشاره به نقش خانواده‌ها در آگاهی دادن به فرزندان در مورد آیین چهارشنبه سوری افزود: معاونت فرهنگی، با برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح محلات و مدارس سعی دارد، اندکی از حوادث احتمالی این روز را کاهش دهد.

وی با اشاره به خطرات ناشی از مواد مخدر محترقه تصریح  کرد: به منظور آشنایی دانش آموزان با خطرات ناشی از مواد محترقه، کارگاه‌های آموزشی در مدارس منطقه برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در پایان گفت: توزیع بروشور در ادارات و سازمان‌های منطقه، برگزاری دوره‌های آموزشی و روش‌های کنترل هیجان را از برنامه‌های دیگر این معاونت در سه شنبه آخر سال مطرح کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: