جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 ارديبهشت 1393     
بهره برداری از 12 کیلومتر خط 7 مترو تا پایان سال

به گزارش شهرداری نیوز، مدیرعامل متروی تهران گفت: امروز صنعت مترو در بخش احداث ساختمان ، طراحی و مطالعه 100 درصد بومی شده و در ساخت تجهیزات نیز بیش از 50 درصد از توان داخلی استفاده می شود .

سمینار امکان سنجی و بومی سازی پست های برق مترو و چالشهای روبرو صبح امروز در محل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با حضور مدیر عامل شرکت مترو ، خانمحمدی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و برخی از صاحبنظران و کارشناسان این موضوع برگزار شد.

هابیل درویش در این مراسم گفت: امسال از فرمایشات مقام معظم رهبری استفاده می کنیم تا به سمت اقتصاد مقاومتی برویم .

وی با اشاره به مشکلاتی که تحریم ها برای مترو داشته است افزود:  در کنار همه مشکلات ، این تحریم ها محاسنی نیز داشت ودر واقع صنعتگران و تولید کنندگان ما موفق شدند تا از داشته های خود و توانائیهای کشور استفاده کنند.

مدیر عامل متروتصریح کرد: امروز ما در صنعت مترو در بخش ساخت ساختمان ، طراحی و مطالعه 100 درصد بومی هستیم و در ساخت تجهیزات نیز بیش از 50 درصد بومی هستیم.

وی خاطر نشان کرد : این اولین سمینار است و سمینارهایی از این قبیل خواهیم داشت  و از صنعتگران و تولید کنندگان و صاحبنظران صنعت برق دعوت خواهیم کرد تا توانائیهای خودشان را به مترو ارائه دهند تا بتوانیم انشاءالله صنعت مترو را با داشته های کشور خودمان بسازیم.

درویش همچنین در خصوص پیشرفت خط 7 مترو تهران گفت: این خط با دو دستگاه TBM در حال ساخت است و بیش از 12 کیلومتر تونل آن ساخته شده است .

وی همچنین گفت: امیدوارم امسال این پروژه  که 27 کیلومتر طول دارد به پایان رسیده و 12 کیلومتراز این خط نیز به بهره برداری برسد .

درویش در پادامه اظهار کرد که فاز دوم این پروژه تا پایان سال 94 به اتمام خواهد رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: