جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 ارديبهشت 1393     
ساماندهی وانت‌بارها تا دو ماه آینده

به گزارش شهرداری نیوز،سیدجعفر تشکری‌هاشمی از ساماندهی وانت‌بارها تا دو ماه آینده در تهران خبر داد.

سید جعفر تشکری‌هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تهیه مجموعه‌ای از لوایح و دستورالعمل‌ها مبنی بر توزیع جابه‌جایی بار در شهر، اجرای آن را وابسته به تصویب شورای اسلامی شهر تهران پس از تأیید شورای داخلی معاونت حمل و نقل و ترافیک دانست و اظهار داشت: این طرح در راستای مصوبه مجلس و آیین نامه دولت جهت ساماندهی بار اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساماندهی را به گونه‌ای انجام خواهیم داد که تمامی اتحادیه‌ها و صنوف همکاری و مشارکت حداکثری داشته و از طریق این مجموعه‌ها کار تداوم یابد. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با یادآوری اینکه شرط اجرای این طرح تصویب شورای داخلی و تأیید نهایی شورای شهر است، افزود: حداکثر تا دو ماه آینده این دستورالعمل به تصویب خواهد رسید.

تشکری‌هاشمی، با اشاره به فعالیت متفرقه و انفرادی برخی از وانت‌بارها در سطح شهر ساماندهی آنان در قالب اتحادیه را یکی از بندهای این دستورالعمل عنوان کرد و افزود: ایجاد یا استفاده از شرکت‌های فعال در زمینه حمل بار از موارد پیش‌بینی شده جهت ساماندهی وانت‌بارها است.

وی در پایان نحوه‌ی جابه‌جایی باراندازها و ضوابط جابه‌جایی بار در داخل شهر را از دیگر موارد طرح در این دستورالعمل‌ عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به تأثیر وانت‌بارها در ترافیک، ایجاد مکانیزمی صحیح جهت جابه‌جایی و ساماندهی بار در شهر، ضمن اثر مثبت بر جریان ترافیک مشکلات موجود در این زمینه را نیز به حداقل خواهد رساند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: