جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 اسفند 1393     
گابریل از بیمارستان مرخص شد

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: محمدحسین نژادفلاح که از زمان مصدومیت و جراحت وارده به پیشانی فرناندو گابریل مدام پیگیر وضعیت هافبک برزیلی پرسپولیس بود، ظهر امروز (شنبه) با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد. نژادفلاح برای گابریل آرزوی سلامتی و تندرستی کرده و از بازی متعصبانه او تقدیر و تشکر کرد.

نژادفلاح به گابریل گفت: سلامتی شما برای ما از هر چیزی مهمتر است و جای بسی خوشحالی است که می‌شنوم شما در دیدار با پزشک تیم و کادر فنی عنوان کرده‌اید، ای کاش جراحی نمی‌کردم و تیم را در بازی برابر النصر همراهی می‌کردم. باشگاه پرسپولیس به داشتن چنین بازیکنان وفادار و دلسوزی می‌بالد و از شما می‌خواهم فقط به استراحت پرداخته و نگران چیزی نباشید. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌ات را به دست آورده و با صحت و سلامت کامل در خدمت تیم باشید.

نژادفلاح همچنین تأکید کرد: پیگیر حل مشکل مسکن شما هستم و از شما می‌خواهم هر مشکلی داشتید با من یا همکارانم در میان بگذارید.

گابریل از پیگیری‌های مسئولان باشگاه و تیم پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد و برای پرسپولیس در بازی با النصر آرزوی موفقیت کرد. قبل از حضور نژادفلاح در بیمارستان نیز علیرضا امامی‌فر و محسن بنگر از گابریل عیادت کردند. شب گذشته هم محمود خوردبین، حمید درخشان و بسیاری از بازیکنان تیم به عیادت گابریل رفته بودند.

وی پس از عمل جراحی که 90 دقیقه به طول انجامید، صبح امروز از سوی دکتر کامبوزیا پزشک متخصص فک و صورت مجدداً مورد معاینه قرار گرفت و دستور ترخیص وی از بیمارستان صادر شد. پس از انجام امورات اداری و مالی ترخیص گابریل، هافبک پرسپولیس از بیمارستان مرخص شد.

گابریل قرار است دوشنبه هفته آینده بار دیگر توسط پزشک متخصص فک و صورت معاینه شود. زمان دوری گابریل از تمرینات به طور دقیق هفته آینده مشخص خواهد شد. گابریل غایب بزرگ کاروان اعزامی پرسپولیس به عربستان است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: