جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 21 اسفند 1393     
مورینیو: سزاوار مجازات بودیم

ایرنا: سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس بعد از شکست این تیم برابر پاری سن ژرمن فرانسه و حذف از دور مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا گفت که تیمش با عملکردی که از خود به نمایش گذاشت، سزاوار مجازات بود.

به گزارش یوفا، چلسی چهارشنبه شب در مسابقه برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در ورزشگاه استمفوردبریج برابر حریف فرانسوی خود به تساوی 2 بر 2 دست یافت و با توجه به تساوی یک بر یک در مسابقه رفت، به دلیل گل کمتر در خانه حریف از صعود باز ماند.

خوزه مورینیو پس از پایان این مسابقه گفت: شایستگی صعود را نداشتیم. یک تیم وقتی نمی تواند از دو گوشه زمین خود دفاع کند و دو گل بخورد، لیاقت پیروزی را ندارد.

وی افزود: عملکرد فردی بازیکنان به اندازه کافی خوب نبود و به دلیل عدم تمرکز، عدم مسوولیت و کنترل حریف، دو گل از کناره های زمین دریافت کردیم.

سرمربی چلسی در ادامه به ارایه توضیحاتی در خصوص عملکرد این تیم در یازده دیدار پایانی مسابقات لیگ برتر انگلیس پرداخت و اظهار داشت: به بازیکنان گفته ام که الان وقت حرف زدن در مورد این مسئله نیست. فردا وضعیت را تحلیل خواهیم کرد. شخصا از اینکه حذف شدیم متعجب هستم. ولی باید واکنش مناسبی داشته باشیم. باید در لیگ برتر به پیروزی برسیم. اکنون وقت گریستن نیست. با قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه هم می توانیم فصل فوق العاده ای داشته باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: