جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 21 اسفند 1393     
شهرداری تهران در فراز و نشیب های حوزه فرهنگ و هنر، همراه هنرمندان خواهد بود

به گزارش شهرداری نیوز،دکتر قالیباف با تاکید بر تلاش مضاعف شهرداری تهران به منظور توسعه مسایل فرهنگی و هنری در پایتخت، تصریح کرد: این قول را می دهم که در سال آینده بتوانیم بزرگ ترین سالن تئاتر را افتتاح کنیم و امیدوارم این اتفاق در ایام ماه شعبان و رجب رخ دهد.

دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران شب گذشته در حاشیه مراسم یادبود هنرمندان درگذشته سال 93، طی سخنانی در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این مراسم ابراز داشت: ما مراسم های متعددی را به مناسبت های مختلف در شهر تهران برگزار می کنیم و یکی از کارهای خوبی که در این زمینه انجام می شود آن است که امسال برای سومین سال متوالی در پایان اسفند ماه، مراسم بزرگداشتی برای هنرمندانی که در طول سال جان به جان آفرین تسلیم کرده اند، برگزار می شود.

وی خاطر نشان ساخت: برگزاری این مراسم یادبود به این دلیل است که هم یادی از این هنرمندان درگذشته کرده باشیم و به خانواده های این هنرمندان تسلیت دسته جمعی عرض کنیم تا  خانواده ها در کنار یکدیگر آرامش بیشتری داشته باشند.

شهردار تهران درباره برنامه شهرداری تهران به منظور تجلیل از هنرمندانی که در قید حیات هستند، با تاکید بر اینکه این اقدام به صورت مستمر در شهرداری تهران انجام می شود، گفت: در این مراسم شاهد بودید اساتید بزرگ هنری که حتما هیچ تعارف، وابستگی و دلبستگی ندارند در پشت تریبون به شهرداری لطف داشتند؛ شهرداری تهران نیز در همه زمان ها، در فراز ها و فرود ها، در روزهای شیرین و سخت، چه زمانی که هنرمندان در قید حیات بودند و چه زمانی که جای خالی آن ها را در جمع خود می بینیم، در حد توان خود در کنار آنها بوده است؛ البته ممکن است نتوانسته باشیم آنطور که شایسته و بایسته است انجام وظیفه کرده باشیم.

دکتر قالیباف همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون برنامه ریزی های شهرداری تهران به منظور توسعه زیرساخت های فرهنگی، عنوان داشت:  شهرداری تهران تلاش خود را در توسعه مسایل فرهنگی و هنری شهر تهران انجام می دهد و در این سال ها نیز اقدامات خود را با تلاش مضاعف تری دنبال می کنیم.

وی در ادامه افزود: این قول را می دهم که در سال آینده بتوانیم بزرگ ترین سالن تئاتر را افتتاح کنیم و امیدوارم این اتفاق در ایام ماه شعبان و رجب رخ دهد.

شهردار تهران همچنین پیرامون برنامه های مدیریت شهری در حوزه موسیقی نیز گفت: ارکستر شهر تهران یکی از اقدامات خوبی است که شهرداری تهران در حوزه موسیقی دنبال می کند؛ البته دوستان نکاتی را درباره موسیقی و مخصوصا آموزش موسیقی در این نشست به من منتقل کردند که به آن ها قول دادم این موارد را دنبال کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: مطمئن باشید شهرداری تهران در حوزه فرهنگ و هنر، حتما در فراز و نشیب ها همراه هنرمندان خواهد بود تا بتوانیم آنچه زیبنده مردم و جامعه است را انجام دهیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: