جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 21 اسفند 1393     
تلاش برای کاهش تلفات ترافیکی در واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار واشنگتن، Muriel E. Bowser از تلاشی جدید برای کاهش مرگ عابران پیاده در این شهر رو به رشد خبر داد.

هنوز برنامه های این تصمیم انتخاب نشده اند و مقامات تیم حمل و نقل شهردار اعلام کرده اند که این مشکل پراکنده و پیچیده است و راه حل آن مسائل بسیاری از جمله علم رفتار و روانشناسی تا طراحی جاده و پیاده رو ها را شامل می شود.

کارگران بیش از 12 موسسه این منطقه از جمله وزارت بهداشت و امنیت ملی ماه گذشته طی نشستی در مورد جزئیات استراتژی اجرا، آموزش عمومی، مهندسی خیابانی و جمع آوری داده ها بحث کردند. اقدام این موسسات الهام گرفته از کمپینی است که توسط آنتونی فاکس، وزیر حمل و نقل ایالات متحده به منظور حمایت از ایده هایی از سراسر کشور برای بهبود ایمنی عابران پیاده و دوچرخه سواران رهبری می شود. به تازگی بیش از 160 اجتماع در 44 ایالت برای "چالش شهردارهای" فاکس ثبت نام کرده اند و شهردار Charlotte سابق به زودی مقامات سراسر کشور را برای نشستی گرد هم خواهد آورد.

Bowser گفت: "ما نیاز به تغییر فرهنگی داریم." وی یادآور شد این منطقه نیاز به افزایش نصب شمارشگرهای معکوس و پیروی از علائم رانندگی دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: