جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 اسفند 1393     
برنامه‌های بهشت زهرادر آخرسال

فارس: اکبر توکلی امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل ستاد استقبال از بهار فاطمی و تمهیدات ویژه پنجشنبه و جمعه پایان سال در سازمان بهشت زهرا خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به اینکه لحظات تحویل سال از روز جمعه و روزهای پایانی هفته آغاز می‌شود، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مردم، شهروندان تهرانی در روزهای پنجشنبه و جمعه پایانی سال با حضور در بهشت زهرا برای تجدید یاد و خاطره عزیزانشان و قرائت فاتحه خود را برای تحول در سال جدید آماده کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، ادامه داد: هماهنگی و برنامه‌ریزی مشترک با پلیس راهور ناجا و همکاری در جهت رفاه شهروندان انجام شده تا ترافیک روان‌تر باشد.

وی از چاپ نقشه و توزیع آن در بین شهروندان خبر داد و گفت: با توجه به تمهیدات رفاهی و اجتماعی دیده شده و همچنین خیابان‌های اصلی و فرعی سازمان نامگذاری و مسیرها مشخص است.

توکلی از مجهز شدن همه راه‌های ارتباطی به سازمان بهشت زهرا با تابلوهای اطلاع‌رسانی خبر داد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از آماده‌سازی و زیباسازی فضای سبز 750 هکتاری سازمان و کاشت درخت خبر داد و گفت: بازسازی فضاهای سبز، مبلمان شهری از جمله این برنامه‌هاست.

توکلی درخصوص سرویس‌دهی به شهروندان با مترو در روزهای پایانی سال گفت: فاصله حرکتی قطارها به 7 دقیقه در این روز می‌رسد.

وی همچنین از بهره‌برداری از ماشین‌های برقی به منظور رفاه زائران حرم مطهر حضرت امام (ره) خبر داد.

توکلی درخصوص برنامه‌های ویژه تحویل سال، گفت: در حرم مطهر و قبور شهدا، ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی گذاشته‌ایم.

وی همچنین اضافه کرد: امسال با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده شهروندان مایل بودند که برای مراجعه به بهشت‌زهرا از درب منزل امکان بهترین دسترسی را داشته‌ باشند، امسال نقشه مسیرهای منتهی به بهشت زهرا و بزرگراه‌های درون شهری و برون‌شهری را پیش‌بینی کرده‌ایم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: