جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 اسفند 1393     
اجرای پروژه خط سفید در محور ولنجک بالغ بر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: پروژه خط سفید در محور ولنجک که بالغ بر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اجرا شده است.

عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک با اشاره به اجرای پروژه خط سفید در محور ولنجک که بالغ بر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اظهار کرد: در تقاطع ولنجک پروژه خط سفید اجرا شده که شامل هوشمند سازی چراغ قرمزهای ثبت تخلف ثبت سبقت در بزرگراه‌ها مرمت خط کشیهای خط پارکها است.

وی در ادامه گفت: نصب تابلوهای افقی (تابلو) و عمودی ( کف نویسها) در حال انجام است.

توجهی عنوان کرد: همسطح سازی تقاطع و خط کشی کریدور عابر پیاده (خط کشیهای جدید) نیز انجام شده است.

*برگزاری دوره‌های آموزشی مشاوره گل و گیاه در منطقه یک

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: دوره‌های آموزشی مشاوره گل و گیاه در منطقه یک تا پایان اسفند ماه برگزار می‌شود.

بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره اموزشهای شهروندی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره‌های اموزشی مشاوره گل و گیاه در منطقه یک تا پایان اسفند ماه اظهار کرد: با هدف توانمندسازی شهروندان و آشنایی آنان با انواع گل و گیاه آپارتمانی کمک به روح بخشی فضای خشک و بی‌روح آپارتمانی ارتقای فرهنگ سبز زیستن و آشنایی شهروندان با این فرهنگ شناسایی آفات و بیماریهای گیاهی و مبارزه با آن این دوره‌های آموزشی گل و گیاه در منطقه برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: و در پایان این دوره‌های آموزشی برگه های نظر سنجی بین شهروندان برای بهتر شدن اموزشها و تاثیر این آموزشها در زندگی افراد توزیع می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: