جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 اسفند 1393     
استقرار 113 صندوق اخذ آرا انتخابات شورایاری در محلات غرب تهران

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه5 در نشست ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات شورایاری از  استقرار113 صندوق اخذ آرا در سطح محلات غرب تهران خبرداد.

پژمان پشمچی زاده ،شهردارمنطقه در این نشست که مدیران شهری و دبیران ستاد محلات نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه منطقه 5 از بالاترین تعداد کاندیدا برخوردار است گفت: تعداد بالای نامزدها بیانگر اهمیت شهروندان منطقه به نقش وجایگاه شورایاران محلات است واین امر وظیفه ما را برای برگزاری انتخابات سنگین تر می کند.

وی افزود:با توجه به استقبال گسترده شهروندان وهمچنین جمعیت ساکن در محلات موجب شد  تا با هماهنگی ستاد اجرایی انتخابات 113صندوق در محلات مستقر می شود.

پشمچی زاده تصریح کرد:شکل گیری مدیریت محله در سومین دوره شورایاری حضور ومشارکت گسترده شهروندان در اداره شهر را فراهم کرد وبرهمین اساس چهارمین دوره از حساسیت ودقت بیشتری برخوردارشده است.

شهردار منطقه افزود: امیداست دوره چهارم انتخابات  شوراياري محلات شهر تهران با استفاده از هماهنگي هاي ايجاد شده ميان دبيران، ‌سراها و شهروندان محلات  غني تر و پربار تر از دوره هاي پيشين باشد.

وی  با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی درمحلات بر آمادگي جهت برگزاري انتخاباتي پر شور ، سالم و مشارکتي تاکید کردو گفت: برای هریک از محلات غرب تهران  ستاد مستقلي تشکيل و يک دبير اجرايي براي هر محله در نظر گرفته و صندوق اخذ رای نیز براساس جمعیت محلات جانمایی شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: