جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 اسفند 1393     
زیبایی پوست با اصلاح معده و کبد!

تسنیم: لیلا شیربیگی متخصص طب سنتی درباره پوست اظهار داشت: پوست ضعیف ترین اندام بدن است و طبیعت هوشمند بدن در خیلی از موارد مواد زائد بدن را از طریق پوست پاکسازی می‌کند و موجب بروز جوش‌ها و بثورات می‌شود.

به گفته وی منشاء پوست از عصب است و در درمان بیماری‌های پوستی هیچ تساوی میان طب رایج و طب سنتی نیست چرا که از دیدگاه طب سنتی برای درمان بیماری‌های پوستی باید سیستم داخلی بدن مانند سیستم گوارش و کبد باید اصلاح شوند تا بیماری‌های پوستی درمان شود.

اصلاح سیستم های دورنی بدن فرد به سلامت پوست می‌انجامد

این متخصص پوست افزود: فردی که مبتلا به بیماری‌های پوست است با توجه به نوع بیماری خود باید حدود 4 تا 5 ماه رژیم‌های غذایی و دارویی خاصی را رعایت کند تا سیستم‌درونی بدنش اصلاح شود و زمانی که سیستم‌درونی اصلاح شد، پوست نیز مشکلش برطرف خواهد شد.

شیربیگی عنوان کرد: طب سنتی و طب جدید معتقد هستند که پوست محافظت کننده بدن است، فردی که با مشکل پوستی به پزشک طب سنتی مراجعه می‌کند پزشک ابتدا به سلامت اندام‌های داخلی مانند مغز، قلب، کبد، معده توجه می‌کند.

وی ادامه داد: چرا که اگر هریک از ارگان‌های بدن کار خود را به خوبی انجام ندهند، پوست دچار مشکل می‌شود مثلا فردی که دچار یبوست است دچار تیرگی و بروز برخی نقاط تیره یا جوش در پوست می‌شود البته جوش‌ها نیز دارای مزاج است.

هدف اصلی از طب سنتی حفظ سلامت مردم است

این پزشک طب سنتی گفت: هدف اصلی از طب سنتی حفظ سلامت مردم است، پزشکان طب سنتی برای درمان بیمار خود با غذادرمانی شروع می‌کند و طی گذشت چند جلسه به فرد دارو می‌دهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: