جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 اسفند 1393     
الوکره با قوچان نژاد لخویارامتوقف کرد

ایسنا: هفته بیست و یکم رقابت های لیگ ستارگان قطر با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن الوکره که در ورزشگاه خانگی خود از لخویا صدرنشین پذیرایی کرد و در نهایت هم توانست یک تساوی ارزشمند را به دست آورد.

در این دیدار بازیکنان لخویا شروع خوبی داشتند و در دقیقه 4 توسط سباستیان سوریا به گل رسیدند. شاگردان لادروپ در دقیقه 33 این بار توسط محمد رزاق به گل دوم خود رسیدند. بازیکنان الوکره که در ورزشگاه خانگی خود بازی می کردند در دقیقه 38 یکی از گل های خورده را توسط احمد علی جبران کردند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

رضا قوچان نژاد ستاره ایرانی الوکره در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت اما در نیمه دوم در دقیقه 76 به بازی رفت. در حالی که بازی با همین نتیجه دو بر یک در حال پایان یافتن بود داور یک ضربه پنالتی در ثانیه های پایانی به سود الوکره گرفت و محسن متولی آن را تبدیل به گرد تا الوکره یک امتیاز ارزشمند را از صدرنشین بگیرد.

الوکره با این تساوی 17 امتیازی شد و در همان رده سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند تا همچنان یکی از تیم های باشد که به احتمال زیاد به لیگ پایین تر سقوط کند اما لخویا با وجود این تساوی در صدر جدول رده بندی باقی ماند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: